webinar: 21 październik, godzina 11:00
Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca
zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/

Akademia Unima 2000 zapraszam na kolejne spotkanie z naszymi ekspertami
Naszymi prelegentami będą: Magdalena Pisarczyk-Czekaj – Dyrektor ds. projektów informatycznych, Michał Robak – Inżynier wsparcia sprzedaży, Artur Podpora- Kierownik zespołu wsparcia sprzedaży, Jarosław Piasecki –Konsultant ds. analizy danych.
Spotkanie w całości poświęcone będzie usprawnieniu procesu obsługi mieszkańca przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, automatyzacji i robotyzacji:
· Wirtualne boty wspierający komunikację Urzędów Miast z mieszkańcami: Demo wirtualnego asystenta wspierające obsługę mieszkańca w kanale chatbotowym, Voicebot dla urzędów miast – skuteczna komunikacja głosowa dostępna 24/7
· Platforma Contact Center dla Centrum Obsługi Mieszkańca
· Obsługa mieszkańca w kanale cyfrowym (wideochat, co-browsing)
· Roboty automatyzujące powtarzalną rejestrację dokumentów w Urzędzie Miasta
Spotkanie z naszymi ekspertami to duża dawka praktycznej wiedzy przydatnej w realizacji projektów, w których sztuczna inteligencja wspiera procesy obsługi mieszkańca
Do udziału w webinarium zachęcamy szczególnie osoby odpowiedzialnie za innowacje, transformację cyfrową oraz automatyzację z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, nasze zaproszenie dedykujemy do dyrektorów, kierowników, naczelników działów odpowiedzialnych za zarządzanie działami centrum obsługi mieszkańca.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem agendy dostępnej w załączniku lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia: https://unima2000.pl/webinar3/
Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: kontakt@unima2000.pl