BEZPŁATNY WEBINAR
Transformacja cyfrowa obszaru obsługi klienta z wykorzystaniem Genesys Cloud CX.
Weryfikacja klienta za pośrednictwem biometrii głosowej.
23 lutego 2022
BEZPŁATNY WEBINAR
Na spotkanie zapraszają eksperci z Genesys, Phonexia oraz Unima 2000
Nasi Prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zwiększenia efektywności działań przy jednoczesnym podniesieniu jakości obsługi klientów. Zademonstrują na przykładach możliwości rozwiązań wspomagających obsługę i komunikację z klientem. Przedstawimy obszary zastosowań i korzyści z wdrożenia biometrii głosowej.
Spotkanie ma charakter informacyjno-produktowy.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
AKADEMIA UNIMA 2000
Agenda webinaru
Powitanie, informacje o Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
MAGDALENA PISARCZYK–CZEKAJ | IT PROJECT DIRECTOR | UNIMA
2000 S.A.
RAFAŁ PYCHOWSKI | SALES DIRECTOR | UNIMA 2000 S.A.
Chmura chmurze nie równa. Co wyróżnia dobre rozwiązania contact center w środowisku chmurowym?
- Chmura prywatna, kolokacja, chmura publiczna.
- Jak nie dać się zwieść dostawcom „chmurowym”
- Bezpieczeństwo i ciągłość działania
- Contact Center w chmurze – wyzwania technologiczne
Continuous deployment, API first, skalowalność – co to oznacza dla subskrybentów?
MAŁGORZATA GAWRYSIAK | GENERAL MANAGER | Genesys
Case Study z wdrożenia Genesys Cloud w firmie logistycznej
- Cel i zakres projektu
- Proces wdrożenia, doświadczenia i specyfika wynikająca z wyboru rozwiązania cloud
- Korzyści z wdrożenia
- Aktualny status i plany rozwoju
RADOSŁAW DUDKA | DIRECTOR OF SERVICE & DEVELOPMENT | UNIMA 2000 S.A.
RAFAŁ PYCHOWSKI | SALES DIRECTOR SPRZEDAŻY | UNIMA 2000 S.A.
Phonexia Voice Veirfy, silnik biometrii głosowej opartej o mechanizmy sztucznej inteligencji:
- Obszary zastosowań i korzyści z wdrożenia pasywnej biometrii głosowej
- Wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji w technologii identyfikacji głosu, Phonexia Deep Embeddings™
- Przykłady wdrożeń
- Prezentacja wersji demo.
ARTUR PODPORA | Pre-Sales Manager | UNIMA 2000 S.A.
Paul Morris | GLOBAL SALES MANAGER, COMERCIAL SECTOR | Phonexia
Pytania i odpowiedzi
BEZPŁATNY WEBINAR
Rejestracja na webinar
Partnerzy
