BEZPŁATNY WEBINAR

Transformacja cyfrowa obszaru obsługi klienta z wykorzystaniem Genesys Cloud CX.

Weryfikacja klienta za pośrednictwem biometrii głosowej.

23 lutego 2022

BEZPŁATNY WEBINAR

Na spotkanie zapraszają eksperci z Genesys, Phonexia oraz Unima 2000

Nasi Prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zwiększenia efektywności działań przy jednoczesnym podniesieniu jakości obsługi klientów. Zademonstrują na przykładach możliwości rozwiązań wspomagających obsługę i komunikację z klientem. Przedstawimy obszary zastosowań i korzyści z wdrożenia biometrii głosowej. Spotkanie ma charakter informacyjno-produktowy.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

AKADEMIA UNIMA 2000

Agenda webinaru

Powitanie, informacje o Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

MAGDALENA PISARCZYK–CZEKAJ | IT PROJECT DIRECTOR | UNIMA 2000 S.A.
RAFAŁ PYCHOWSKI | SALES DIRECTOR | UNIMA 2000 S.A.

Chmura chmurze nie równa. Co wyróżnia dobre rozwiązania contact center w środowisku chmurowym?
  • Chmura prywatna, kolokacja, chmura publiczna.
  • Jak nie dać się zwieść dostawcom „chmurowym”
  • Bezpieczeństwo i ciągłość działania
  • Contact Center w chmurze – wyzwania technologiczne Continuous deployment, API first, skalowalność – co to oznacza dla subskrybentów?

MAŁGORZATA GAWRYSIAK | GENERAL MANAGER | Genesys

Case Study z wdrożenia Genesys Cloud w firmie logistycznej
  • Cel i zakres projektu
  • Proces wdrożenia, doświadczenia i specyfika wynikająca z wyboru rozwiązania cloud
  • Korzyści z wdrożenia
  • Aktualny status i plany rozwoju

RADOSŁAW DUDKA | DIRECTOR OF SERVICE & DEVELOPMENT | UNIMA 2000 S.A.
RAFAŁ PYCHOWSKI | SALES DIRECTOR SPRZEDAŻY | UNIMA 2000 S.A.​

Phonexia Voice Veirfy, silnik biometrii głosowej opartej o mechanizmy sztucznej inteligencji:
  • Obszary zastosowań i korzyści z wdrożenia pasywnej biometrii głosowej
  • Wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji w technologii identyfikacji głosu, Phonexia Deep Embeddings™
  • Przykłady wdrożeń
  • Prezentacja wersji demo.

ARTUR PODPORA | Pre-Sales Manager | UNIMA 2000 S.A.
Paul Morris | GLOBAL SALES MANAGER, COMERCIAL SECTOR | Phonexia

Pytania i odpowiedzi

BEZPŁATNY WEBINAR

Rejestracja na webinar

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli masz jakieś pytanie, chętnie na nie odpowiemy

Partnerzy