WEBINAR UNIMA 2000
10 marca 2021

AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA PROCESÓW OBSŁUGI KLIENTA. DOŚWIADCZENIA Z WDROŻENIA UNICHATBOTA W FIRMIE BLACK RED WHITE

Praktyczne przykłady zastosowań technologii IBM Watson Assistant, Comm100, Techmo, IBM RPA WDG

WEBINAR

Akademia Unima 2000

Case Study wdrożenia w firmie Black Red White S.A.

Czy chatbot może skutecznie wspierać obsługę reklamacji?

Inteligentny Asystent

UniVoicebot oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant

Obsługa w kanale chatowym

Wykorzystanie technologii Comm100

Automatyzacja procesów

Technologia IBM WDG RPA wspierająca automatyzację procesów obsługi klienta

Agenda

10.00 - 10.30
Wykorzystanie UniChatbot do wsparcia procesu obsługi reklamacji w firmie Black Red White S.A.
Michał Robak, Unima 2000
10.00 - 10.30
10.30 – 11.00
Jak dobrze zaprojektować i wdrożyć chatbota? Czy chatbot może skutecznie wspierać przyjęcie reklamacji? Monika Kaczmarek, Menadżer Działu ds. Zarządzania Relacjami z Klientem, Black Red White S.A.
Magdalena Pisarczyk – Czekaj ,Unima 2000
10.30 – 11.00
11.00 - 11.30
Obsługa klienta w kanale chatowym z wykorzystaniem Platformy Omnichanel Comm100
Artur Podpora, Unima 2000
11.00 - 11.30
11.30 – 12.00
Przykłady wykorzystania technologii UniVoicebot opartej o silnik IBM Watson Assistant oraz moduł ASR / TTS Techmo:

- obsługa szkody majątkowej w ubezpieczeniach,

- obsługa zgłoszeń serwisowych,

- obsługa procesu windykacji.
Michał Robak , Unima 2000
11.30 – 12.00
12.00 – 12.30
Zastosowanie robotów systemu IBM WDG RPA - przykłady zautomatyzowania obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych
Jarosław Piasecki, Unima 2000
12.00 – 12.30

Rejestracja na wydarzenie

KONTAKT
Jeśli masz pytania

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)