WEBINAR UNIMA 2000

06 października

Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów w obsłudze klienta

https://unima2000.pl/webinar/

Jak przygotować organizację do wdrożenia wirtualnych asystentów

Podczas spotkania zaprezentujemy możliwości wirtualnych asystentów głosowych i tekstowych (czatboty i voiceboty) oraz rozwiązanie IBM API Connect pozwalające bezpiecznie udostępniać dane.

Jednym z naszych prelegentów będzie Pan Maciej Czajkowski, PMP – Leanovate. Doświadczony lider transformacji biznesu oraz praktyk LEAN Management, RPA i zarządzania projektami. Wdrażał rozwiązania i budował zespoły zwiększające efektywność operacji z takimi firmami jak General Electric Money Bank, Tele2, Netia, bossa.pl, UNIQA. Podczas webinaru podzieli się swoimi doświadczeniami z pracy audytorskiej i konsultingowej, w ramach której doradza dużym organizacjom:

  • jak najlepiej przygotować się do wdrożenia botów,
  • które procesy warto automatyzować,
  • jak przygotować członków zespołu do współpracy z wirtualnymi pracownikami.

Spotkanie z naszymi ekspertami to duża dawka praktycznej wiedzy przydatnej w realizacji projektów, w których sztuczna inteligencja wspiera procesy obsługi Klientów.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami wydarzenia dostępnymi w agendzie

Wydarzenie adresujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za zarządzanie działami obsługi klienta oraz Contact Center, menadżerów odpowiedzialnych w organizacjach za innowacje, transformacje cyfrową oraz automatyzację z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Webinar odbędzie się za pośrednictwem darmowego portalu Avaya Spaces

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem agendy dostępnej w załączniku lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia: https://unima2000.pl/webinar/

Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: kontakt@unima2000.pl

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)