BEZPŁATNY WEBINAR

Customer Experience
Transformacja Cyfrowa
Obszaru Obsługi Klienta.

29 września 2021

BEZPŁATNY WEBINAR

Na spotkanie zapraszają eksperci z Genesys oraz Unima 2000

Nasi Prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zwiększenia efektywności działań przy jednoczesnym podniesieniu jakości obsługi klientów. Omówimy i zademonstrujemy na przykładach możliwości rozwiązań wspomagających obsługę i komunikację z klientem. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

AKADEMIA UNIMA 2000

Agenda webinaru

10:00 - 10:10

Powitanie, informacje o Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Rafał Pychowski | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
10:10 - 10:45

Chmura chmurze nie równa. Co wyróżnia dobre rozwiązania Contact Center w środowisku chmurowym

Marcin Grygielski - Sales Director | Genesys
10:45 - 11:15

Metodologia SMART w obsłudze klienta. Jak wchodzić na wyższe poziomy

Artur Podpora | UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.
11:15 - 11:45

Case Study z wdrożenia Genesys Cloud w firmie Uniqa

Rafał Pychowski | Unima 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.
Radosław Dudka | Unima 2000 systemy teleinformatyczne s.a.
BEZPŁATNY WEBINAR

Rejestracja na webinar

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli masz jakieś pytanie chętnie na nie odpowiemy

Partnerzy