Inteligentni asystenci pomagają rozumieć rynek

Zapraszamy do lektury. 28 sierpnia ukazał się artykuł w Pulsie Biznesu autorstwa Magdaleny Pisarczyk Czekaj, Rafała Pychowskiego oraz Zespołu IBM Polska.

Sztuczna inteligencja realnie zmienia biznes przyspieszając, upraszczając i automatyzując wiele procesów.

Więcej do przeczytania na: https://www.pb.pl/inteligentni-asystenci-pomagaja-rozumiec-rynek-1000408

Unima 2000 wspólnie z jednym z największych producentów mebli posiadającym dużą sieć sklepów w Polsce przygotowała rozwiązanie chatbotowe oparte o IBM Watson Assistant do wsparcia procesu reklamacji.

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)