Inteligentni asystenci pomagają rozumieć rynek

Zapraszamy do lektury. 28 sierpnia ukazał się artykuł w Pulsie Biznesu autorstwa Magdaleny Pisarczyk Czekaj, Rafała Pychowskiego oraz Zespołu IBM Polska.

Sztuczna inteligencja realnie zmienia biznes przyspieszając, upraszczając i automatyzując wiele procesów.

Więcej do przeczytania na: https://www.pb.pl/inteligentni-asystenci-pomagaja-rozumiec-rynek-1000408

Unima 2000 wspólnie z jednym z największych producentów mebli posiadającym dużą sieć sklepów w Polsce przygotowała rozwiązanie chatbotowe oparte o IBM Watson Assistant do wsparcia procesu reklamacji.

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW

„ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW” Artykuł w Business Insider

Zapraszamy do lektury naszej najnowszej publikacji na portalu Business Insider https://businessinsider.com.pl/technologie/swiat-wedlug-botow/hrrtj7e Wirtualny asystent do spraw reklamacji Wsparciem obsługi reklamacji zajmuje się nowoczesna

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)