Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. działając w ramach konsorcjum z firmą EUVIC Sp. z o.o. (lider konsorcjum) wygrała przetarg nieograniczony na przygotowanie, wdrożenie i świadczenie usługi udostępniania systemu informatycznego, służącego do obsługi Gdańskiego Centrum Kontaktu (GCK). Przetarg realizowany był przez Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku (nr postępowania BZP.271.9.2017).
Rozwiązanie oferowane przez konsorcjum będzie działało w modelu SaaS i umożliwi całodobową obsługę w zakresie udzielania informacji, dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta. System umożliwi też przyjmowanie zgłoszeń interwencyjnych i opinii od osób korzystających z usług realizowanych przez Urząd Miasta oraz podległe jednostki organizacyjne w celu przekazania ich do właściwych wydziałów i jednostek.
Dzięki rozwiązaniu możliwy będzie stały monitoring zgłoszeń przekazywanych do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych miasta. Koncepcja rozwiązania jest oparta na zintegrowaniu systemu obsługi zgłoszeń z systemem Contact Center Vocalcom Hermes.Net. Wdrożone rozwiązanie pozwoli na obsłużenie różnych kanałów komunikacji takich jak: telefon, chat, SMS, formularz kontaktowy (Portal GCK, Mapa Porządku), poczta elektroniczna i media społecznościowe.
2018-07-16