15 maja 2018 w Warszawie w Digital Knowledge Village odbył się Festiwal Call Center – impreza dla osób poszukujących nowych rozwiązań z zakresu obsługi klienta lub pragnących polepszyć jakość obsługi klienta. Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. wzięła udział w Festiwalu jako wystawca.
Festiwal Call Center to miejsce wymiany myśli, trendów i dobrych praktyk. Spotkaniu towarzyszyły prelekcje, konsultacje eksperckie i prezentacje ofert firm z sektora Call Center. Impreza skierowania była do liderów branży Call Center: dyrektorów i menedżerów działów CC, kierowników działów obsługi klientów, dyrektorów działu komunikacji z klientem i menedżerów działów utrzymania klienta.

Uczestnicy Festiwalu mieli okazję wysłuchać wystąpień ekspertów z zakresu najnowszych rozwiązań dedykowanych pracownikom działów obsługi klienta. Rozpatrywane były trendy, przedstawiane nowe technologie oraz metody poprawy procesu komunikacji z klientem. Oprócz merytorycznych prelekcji Festiwal Call Center stanowiło okazję do spotkania i konsultacji z przedstawicielami dostawców najnowszych rozwiązań dla branży.
W trakcie prelekcji poruszona została tematyka nieustających zmian, jakim podlega proces obsługi klienta w Call i Contact Center. Organizatorzy pomagali odnaleźć odpowiedzi na pytania: „W jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem?”, „Co jest ważne w procesie szkolenia pracownika?”, „Dlaczego część klientów preferuje kontakty poprzez chat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną?”.
Impreza zorganizowana została przez Nowoczesną Firmę S.A. wspólnie z wydawcą magazynu branżowego ccnews.pl, firmą BELOCAL Polska Sp. z o.o.. Następnego dnia, tj. 16 maja, organizatorzy zaplanowali cykl warsztatów eksperckich, stanowiących uzupełnienie programu Festiwalu.
Dziękujemy bardzo za odwiedzenie naszego stoiska.
Więcej o Festiwalu można przeczytać tutaj: Festiwal Call Center
2018-05-08