Unima 2000 S.A. na 8 Customer Contact Management Summit

Za nami kolejna edycja Customer Contact Management Summit. Forum odbyło się w dniach 26‑27 IV 2017 w Warszawie w Hotelu Courtyard by Mariott.

Po raz ósmy spotkaliśmy się w gronie praktyków odpowiedzialnych za zapewnianie najwyższej jakości obsługi klientów aby wymienić się doświadczeniami, porozmawiać o najlepszych praktykach oraz podzielić się unikalnymi inspiracjami.

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. była partnerem merytorycznym imprezy. Drugiego dnia forum wystąpiliśmy z prelekcją pt.: „Spersonalizowany proces obsługi klienta w ramach strategii Omnichannel”. Prelekcję poprowadzili:

Rafał Pychowski – Dyrektor ds. Sprzedaży oraz Magdalena Pisarczyk – Dyrektor ds. Projektów Informatycznych.

W trakcie prelekcji omówiliśmy m.in. takie zagadnienia jak:

  • obsługa klienta w kanele internetowym ze szczególnym uwzględnieniem social media
  • wpływ analizy danych z Contact Center na utrzymanie klienta
  • case study: „Przykład wdrożenia kompleksowego rozwiązania omnichannel”

Poniżej fotorelacja z Kongresu:

Więcej informacji o forum można znaleźć na stronie: forum-ccms.com/

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)