Za nami kolejna edycja Customer Contact Management Summit. Forum odbyło się w dniach 26‑27 IV 2017 w Warszawie w Hotelu Courtyard by Mariott.
Po raz ósmy spotkaliśmy się w gronie praktyków odpowiedzialnych za zapewnianie najwyższej jakości obsługi klientów aby wymienić się doświadczeniami, porozmawiać o najlepszych praktykach oraz podzielić się unikalnymi inspiracjami.
Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. była partnerem merytorycznym imprezy. Drugiego dnia forum wystąpiliśmy z prelekcją pt.: „Spersonalizowany proces obsługi klienta w ramach strategii Omnichannel”. Prelekcję poprowadzili:
Rafał Pychowski – Dyrektor ds. Sprzedaży oraz Magdalena Pisarczyk – Dyrektor ds. Projektów Informatycznych.
W trakcie prelekcji omówiliśmy m.in. takie zagadnienia jak:
- obsługa klienta w kanele internetowym ze szczególnym uwzględnieniem social media
- wpływ analizy danych z Contact Center na utrzymanie klienta
- case study: „Przykład wdrożenia kompleksowego rozwiązania omnichannel”

Poniżej fotorelacja z Kongresu:
















Więcej informacji o forum można znaleźć na stronie: forum-ccms.com/