08.12 Webinar: CUSTOMER EXPERIENCE -DOŚWIADCZENIE KLIENTA JAKO USŁUGA. TRENDY I TECHNOLOGIE

https://unima2000.pl/webinar8/

W ramach Akademii Unima 2000 zapraszamy na kolejny bezpłatny webinary organizowany wspólnie z firmą Genesys.

Na spotkanie zapraszają eksperci z Genesys, UNIQA oraz Unima 2000.

Nasi Prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zwiększenia efektywności działań przy jednoczesnym podniesieniu jakości obsługi klientów.


08.12 o godzinie 11:00 czekają na Państwa:
📌Małgorzata Gawrysiak
📌Marcin Grygielski
📌Jarosław Cieśliczka
📌Paweł Szmuksta
📌Artur Podpora
📌Michał Robak
📌Rafał Pychowski

Nasi prelegenci omówią i zademonstrują na przykładach możliwości rozwiązań wspomagających obsługę i komunikację z klientem.

Czekamy na Państwa na platformie Avaya Spaces.

Spotkanie ma charakter informacyjno-produktowy.

Nasi prelegenci omówią i zademonstrują na przykładach możliwości rozwiązań wspomagających obsługę i komunikację z klientem.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)