Zdalne Contact Center – sposób na obsługę klienta w czasach pandemii

Uruchom zdalne Contact Center w 48 godzin i korzystaj przez 3 miesiące za darmo. Unima 2000 oferuje rozwiązanie w chmurze, dzięki któremu zbudujesz w prosty sposób zdalne Contact Center.

Dysponując odpowiednimi narzędziami i procedurami, możesz łatwo przenieść pracowników Contact Center do trybu „praca z domu”. Dzięki Contact Center Genesys Cloud zapewnisz Twojemu zespołowi bezpieczną i wydajną pracę w trybie „home office” z zachowaniem podobnej jakości obsługi klienta jak w tradycyjny sposób.
W ramach specjalnej oferty Genesys oferuje 3-miesięczny darmowy dostęp do platformy Genesys Cloud.

Wszystkie firmy zainteresowane szczegółami promocji i uruchomieniem zdalnego Contact Center w chmurze zapraszamy do kontaktu promocja@unima2000.pl

2020-04-16

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)