Członkowie Zarządu odpowiadają za rozwój firmy i sprawują wspólnie kontrolę nad pracą Działu Infrastruktury Teleinformatycznej, Działu Niskich Prądów, Działu rozwiązań IT oraz nad stanowiskiem Inspektora Ochrony Danych.
Stan na | Liczba kobiet | % | Liczba mężczyzn | % |
---|---|---|---|---|
15 grudnia 2011 r. | 1 | 25 | 3 | 75 |
15 grudnia 2012 r. | 2 | 50 | 2 | 50 |
15 grudnia 2013 r. | 2 | 50 | 2 | 50 |
15 grudnia 2014 r. | 2 | 50 | 2 | 50 |
15 grudnia 2015 r. | 1 | 33 | 2 | 66 |
15 grudnia 2016 r. | 1 | 33 | 2 | 66 |
15 grudnia 2017 r. | 1 | 33 | 2 | 66 |
15 grudnia 2018 r. | 1 | 33 | 2 | 66 |
15 grudnia 2019 r. | 1 | 50 | 1 | 50 |
Stan na | Liczba kobiet | % | Liczba mężczyzn | % |
---|---|---|---|---|
15 grudnia 2011 r. | 1 | 20 | 4 | 80 |
15 grudnia 2012 r. | 1 | 20 | 4 | 80 |
15 grudnia 2013 r. | 1 | 20 | 4 | 80 |
15 grudnia 2014 r. | 1 | 20 | 4 | 80 |
15 grudnia 2015 r. | 1 | 20 | 4 | 80 |
15 grudnia 2016 r. | 1 | 20 | 4 | 80 |
15 grudnia 2017 r. | 2 | 40 | 3 | 60 |
15 grudnia 2018 r. | 2 | 40 | 3 | 60 |
15 grudnia 2019 r. | 2 | 40 | 3 | 60 |
Copyright 2020 – by UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. All rights reserved to UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Spółka UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą w Krakowie (31-866) przy ul. Skarżyńskiego 14, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000218370 Kapitał Zakładowy w kwocie 2 735 500 złotych opłacony w całości.
Prezes Zarządu Krzysztof Kniszner odpowiada za rozwój firmy oraz politykę handlową. Nadzoruje dział rozwiązań IT ze szczególnym uwzględnieniem wdrożeń systemów Contact Center, systemów analizy danych oraz systemów ochrony danych osobowych. Wyznacza strategiczne cele polityki marketingowej. Koordynuje pracę wszystkich działów firmy.
Wykształcenie:
Wyższe, magister inżynier, inżynieria elektryczna.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Krzysztof Kniszner nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Członek Zarządu Jolanta Matczuk jest jednocześnie Głównym Księgowym. Nadzoruje pracę działu finansowo-księgowego, działu kadr i płac oraz działu administracji. Odpowiada m.in. za przygotowywanie raportów finansowych.
Wykształcenie:
Wyższe, magister ekonomii, organizacja i zarządzanie, studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów. Certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
od 1.01.2012 – nadal Członek Zarządu w Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
2006 – nadal Główny Księgowy w Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
2005 – 2006 Dyrektor Finansowy/ Główny Księgowy w WSK Kraków Sp. z o.o.
1996 – 2005 Ostatnie stanowisko: Dyrektor Finansowy/ Główny Księgowy w WSK S.A.
1985 – 1996 Ostanie stanowisko: Kierownik Działu Rachunkowości w KPIS-Cracovia S.A.
W ramach grupy kapitałowej od 06/2014 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu spółki IQnet Sp. z o.o.
Jolanta Matczuk nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Magdalena Kniszner
Wykształcenie:
Ukończyła studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Elektrotechniki,
Automatyki i Elektroniki – w zakresie informatyki, o specjalności budowa i oprogramowanie maszyn
matematycznych i uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyka. Ukończyła również studia
podyplomowe z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa
Tischnera w Krakowie. Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących zarządzania firmą i zasobami
ludzkimi.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z firmą Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
S.A., jako założyciel i wspólnik, a następnie jako akcjonariusz.
W ramach pełnionych obowiązków nadzorowała działy wdrożeniowy i techniczny oraz dział
projektów niskoprądowych, a także administrację, kadry i księgowość. Odpowiadała za proces przygotowania i wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
09.2020 – nadal Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Unima 2000 Systemy
Teleinformatyczne S.A;
09.2015-09.2020 Członek Rady Nadzorczej Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.,
2007 – 09.2020 Prezes Zarządu Lockus sp. z o.o.
1998 – 2015 Wiceprezes Zarządu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (do
30.09.2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne Sp. z o. o, a od 1.10.2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.)
W ramach grupy kapitałowej od 2007 do września 2020 pełniła funkcję Prezesa Zarządu spółki Lockus
Sp. z o.o. – specjalizującej się we wspieraniu strategii biznesowych i realizacji konferencji
branżowych.
Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta, nie figuruje w Rejestrze
Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Zbigniew Pietroń
Wykształcenie:
Ukończył studia wyższe magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Fizyki i Astronomii (1978). Ukończył studia i uzyskał dyplom Institut Francais de Gestion (Francuskiego Instytutu Zarządzania) w Warszawie (1992 – Strategia przedsiębiorstwa, Analiza finansowa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Doradztwo w biznesie).
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Od 17.09.2004 – nadal Przewodniczący Rady Nadzorczej UNIMA 2000 S.A. (spółka notowana na parkiecie głównym GPW); 01.04.2000 – 01.04.2020 własna działalność gospodarcza pod firmą ADVANCED BUSINESS CONSULTING Zbigniew Pietroń (zarządzanie i doradztwo w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi oraz inne usługi konsultingowe) 04.10.2006 – 15.11.2008 Przewodniczący Rady Nadzorczej ELEKTRONICS CTO S.A.; 23.09.2002 – 02.03.2005 Prezes Zarządu w NO NAME sp. z o.o. w Krakowie (produkcja i sprzedaż wyrobów odzieżowych pod marką „Cotton Club”(stworzenie od podstaw dynamicznego przedsiębiorstwa na bazie upadłej firmy o znanym znaku towarowym) 08.12.2000 – 28.02.2002 Przewodniczący Rady Nadzorczej w SYMATRIX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (oprogramowanie dla niewielkich sieci handlowych, zalążki internetu); 01.04.1998 – 31.01.2000 wspólnik i Prezes Zarządu w SAMAR-EKO sp. z o.o. z siedzibą j.w. wdrożenie i rozpoczęcie produkcji ekologicznych materiałów budowlanych); 17.01.1997 – 31.12.1999 wspólnik, dyrektor ds. ekonomicznych, doradca Zarządu, Wiceprezes i Prezes Zarządu w PW SAMAROL sp. z o.o. z siedzibą w Opatkowicach, gm. Proszowice (restauracja upadającej firmy – uruchomienie i rozwój: serwisu maszyn rolniczych, stacji kontroli pojazdów, produkcji elementów budowlanych); 01.10.1996 – 30.07.1997 pełnomocnik właściciela ds. likwidacji przedsiębiorstwa (jak wyżej); 01.02.1996 – 30.09.1996 dyrektor ds. ekonomicznych i pełnomocnik właściciela ds. przekształceń w Hurtowni Farmaceutycznej MAGRAM Józef Dulba w Krakowie (hurtownia leków – aranżacja i przeprowadzenie sprzedaży przedsiębiorstwa dużemu koncernowi zagranicznemu); 15.09.1992 – 01.01.1995 osoba współpracująca w działalności gospodarczej PHU PRIM Grażyna Pietroń w Krakowie (handel); 26.08.1991 – 25.02.1992 wspólnik i dyrektor zarządzający finansami w GIEŁDA MW-SYSTEM s.c. w Krakowie (obrót papierami wartościowymi); 01.06.1990 – 30.10.1992 wspólnik i dyrektor zarządzający w BIOMEX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (produkcja farmaceutycznych testów diagnostycznych); 01.09.1978 – 01.05.1991 pracownik naukowy, starszy asystent w Instytucie Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Krakowie;
W latach 1983-1988 uczestnik polskich wypraw polarnych na Spitsbergen jako pracownik Polskiej Akademii Nauk, eksplorator i alpinista; Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.
Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Sławomir Jarosz
Wykształcenie:
Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunku Finanse i
Bankowość. W 2002 r. ukończył studia podyplomowe Master of Business Administration przy Wyższej
Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1994 r. jako Specjalista ds. kredytów w ING Bank Śląski Oddział
Regionalny w Bielsku-Białej, następnie został Kierownikiem Zespołu Doradców Klienta i członkiem
Komitetu Kredytowego oraz Zastępcą Dyrektora CBK. W latach 1996–2004 prowadził własną
działalność gospodarczą w zakresie inwestycji i doradztwa finansowego. W latach 2001–2003 pełnił
funkcję Zastępcy Dyrektora, a później Dyrektora Oddziału Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w
Bielsku-Białej. W latach 2003–2004 był Prezesem Zarządu firmy windykacyjnej FOR-NET S.A. z
Krakowa. Od 2009 r. do 2014 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Beskidzkiego Biura
Consultingowego S.A. Od 2011 r. zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu ABS Investment S.A., a od 2019
r. stanowisko prezesa Zarządu InBook S.A. Zasiadał w wielu Radach Nadzorczych spółek publicznych.
Jest specjalistą w dziedzinie finansowania inwestycji oraz rynku kapitałowego.
Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje:
Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.
Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Wykształcenie:
Wykształcenie wyższe. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacja: rachunkowość i finanse. Posiada bogate, ponad 25 – letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Uczestniczyła w licznych projektach z zakresu IPO oraz wprowadzania spółek na rynek regulowany GPW i rynek NewConnect. Odpowiadała za przygotowanie analiz ekonomiczno – finansowych, w tym na potrzeby prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Doradzała zarządom spółek przy prywatnych oraz publicznych ofertach papierów wartościowych. Uczestniczyła i koordynowała prace nad sporządzaniem Prospektów Emisyjnych, Memorandów Informacyjnych oraz Dokumentów Informacyjnych.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej z wyłączeniem Atende S.A. lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Członek niezależny
Piotr Zając
Wykształcenie:
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Autor prac naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i controlingu personalnego, publikowanych w czasopismach zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym. Bierze aktywny udział w badaniach naukowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, jak również uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych w tej tematyce.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Od 06.2018 – nadal Członek Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bochni
Od 02.2017 – nadal Adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie (umowa zlecenie)
Od 06.2015 – nadal Członek Rady Nadzorczej w Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
08.2014 – 12.2019 Konsultant ds. sprzedaży ERGAZ sp. z o.o
01.2013 – 03.2018 Członek Rady Nadzorczej Spółki Fabryka Kotłów Sefako S.A. w Sędziszowie (03.2015-04.2016 – wiceprzewodniczący RN),
06.2012 – 11.2012 Członek Rady Nadzorczej VI kadencji Spółki Uzdrowisko Wysowa S.A/ w Wysowej Zdroju,
Od 2010 – nadal Adiunkt w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Od 2010 – nadal Adiunkt w Zakładzie Zarządzania i Rachunkowości Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie (umowa zlecenie)
10.2007 – 03. 2015 Konsultant do spraw Personalnych w Oxygen Krosno S.C. oraz PHU Ergas
10.2004 – 09.2010 Asystent w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Akademii Ekonomicznej w Krakowie, obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
07.1996 – 09.2007 Własna działalność gospodarcza
Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Członek niezależny.