„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta”

26 marca 2019 w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zorganizowała warsztaty pt.: „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta” Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma IBM Polska.



Warsztaty poświęcone były zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawilismy rolę jaką sztuczna inteligencja może pełnić w działalności biznesowej oraz metody jej efektywnego wykorzystania. Omówiliśmy typowe przykłady zastosowań, aspekty prawne związane z jej wykorzystaniem oraz perspektywy rozwoju.

Fotorelacja z Warsztatów poniżej:

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)