„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta”

26 marca 2019 w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zorganizowała warsztaty pt.: „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta” Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma IBM Polska.



Warsztaty poświęcone były zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawilismy rolę jaką sztuczna inteligencja może pełnić w działalności biznesowej oraz metody jej efektywnego wykorzystania. Omówiliśmy typowe przykłady zastosowań, aspekty prawne związane z jej wykorzystaniem oraz perspektywy rozwoju.

Fotorelacja z Warsztatów poniżej:

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Raport Techmo

Raport branży głosowej 2020

Miło nam poinformować, że Magdalena Pisarczyk Czekaj, Dyrektor ds. Projektów Informatycznych w Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. została zaproszona przez naszego partnera

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)