Zapraszamy na warsztaty

25 marca 2020 w Warszawie Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. oraz IBM Polska Sp. z o.o. organizuje warsztaty pt.: „Wykorzystanie sztucznej Inteligencji i analityki predykcyjnej w przewidywaniu awarii i realizacji idei Przemysłu 4.0”. Patronat nad wydarzeniem objęła Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego.

Warsztaty dotyczą przewidywania awarii maszyn i urządzeń w spółkach produkcyjnych, energetycznych oraz ciepłowniczych z uwzględnieniem problematyki integracji systemów automatyki przemysłowej z systemami IT.

Podczas spotkania nasi prelegenci omówią zagadnienia związane z:

  • innowacyjnymi technologiami wpisującymi się w koncepcję Przemysłu 4.0 niezbędnymi do podnoszenia konkurencyjności, stanowiącymi kluczowy czynnik cyfrowej transformacji
  • narzędziami wspierającymi przemysłowy internet rzeczy, analizą danych procesowych dostarczanych z sensorów umieszczonych na maszynach i urządzeniach, umożliwiających sterowanie produkcją w skali globalnej
  • narzędziami do przewidywania awarii maszyn i urządzeniami wykorzystującymi modele predykcyjne i statystyczne oraz mechanizmy sztucznej inteligencji
  • rozwiązaniami chatbotowymi i voicebotowymi wspierającymi obsługę klienta, ale również procesami wewnętrznymi wymagającymi integracji z bazami wiedzy i wieloma systemami dziedzinowymi
  • narzędziami dającymi możliwość analityki obrazu z dostępem 365 stopni wykorzystywanymi np. do monitorowania linii technologicznej i wykrywania anomalii pracy, oceny jakości produkcji

Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Ilość miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

2020-02-21

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)