Webinary 2022

#AkademiaUnima2000

Obsługa klienta w kanale chatowym z wykorzystaniem Platformy Omnichannel Comm100.

11.05.2022

Czatbot Zakupowy. Usprawnienie procesu zakupu, prowadzenie negocjacji cenowych

21.04.2022

Sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, wykorzystanie voicebotów i chatbotów w obsłudze klienta​

30.03.2022

Robotyzacja procesów biznesowych​​

16.03.2022

Jak skutecznie zorganizować
i zoptymalizować koszty cyberbezpieczeństwa w organizacji

09.03.2022

Transformacja cyfrowa obszaru obsługi klienta z wykorzystaniem Genesys Cloud CX

23.02.2022

Webinary 2021

#AkademiaUnima2000

Wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji w chatbotach i voicebotach dla B2B I B2C

09.12.2021

Zastosowanie analityki do przewidywania awarii, tworzenie i rozwiązywanie złożonych modeli optymalizacyjnych wspierających podejmowanie decyzji w procesach produkcyjnych.

21.10.2021

Customer Experience Transformacja Cyfrowa Obszaru Obsługi Klienta.

29.09.2021

Sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów i wykorzystanie kanału głosowego i chatowego w obsłudze klienta

14.09.2021

Sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów i wykorzystanie kanału głosowego i chatowego w obsłudze Klienta

28.07.2021

Jak zaplanowac komunikację i znaleźc przewagę konkurencyjną

27.05.2021

Modelowanie i prognozowanie z wykorzystaniem IBM SPSS MODELER

19.05.2021

Sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, wykorzystanie kanału głosowego i czatowego w obsłudze Klienta

27.04.2021

Transformacja cyfrowa obszaru obsługi Klienta - doświadczenie Klienta jako usługa

17.03.2021

Automatyzacja i robotyzacja procesów obsługi Klienta. Doświadczenia z wdrożenia unichatabota w firmie BLACK RED WHITE S.A.

10.03.2021

Webinary 2020

#AkademiaUnima2000

Customer experience - doświadczenie Klienta jako usługa. Trendy i technologie

08.12.2020

Jak skutecznie i efektywnie obsłużyć Klienta w kanałach cyfrowych czat, videochat i social media

03.12.2020

W jaki sposób wdrożyć systemy poprawiające szeroko rozumianą komunikację z mieszkańcami?

10.12.2020

Automatyzacja rutynowych zadań poprzez zastosowanie technologii RPA

26.11.2020

Wirtualny urzędnik. Systemy wspierające i automatyzujące obsługę zdalną mieszkańca (chatboty, voiceboty, wideochaty, RPA)

04.11.2020

Wirtualny urzędnik. Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca

21.10.2020

AI, automatyzacja procesów w obsłudze klienta

14.10.2020

Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów w obsłudze klienta

06.10.2020