BEZPŁATNY WEBINAr

Customer Experience
Transformacja cyfrowa
obszaru obsługi klienta
w oparciu o rozwiązanie
Genesys Cloud CX

14 września 2022

BEZPŁATNY WEBINAR

Na spotkanie zapraszają eksperci z Genesys oraz Unima 2000.

W ramach Akademii Unima 2000 zapraszamy na kolejny, bezpłatny webinar organizowany wspólnie z firmą Genesys.

Podzielimy się doświadczeniami z wdrożenia systemu Genesys Cloud CX.

Omówimy i zademonstrujemy na przykładach możliwości rozwiązań wspomagających obsługę i komunikację z klientem. Przedstawimy przewagi rozwiązania Genesys Cloud CX.

Opowiemy o holistycznym podejściu do obsługi klienta z wykorzystaniem systemu Dynamic Case Management by Genesys.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

AKADEMIA UNIMA 2000

Agenda webinaru

10:00 - 10:10

Powitanie, informacje o Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Rafał Pychowski | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Magdalena Pisarczyk- Czekaj | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
10:10 - 10:45

Dlaczego warto wybrać rozwiązanie Genesys Cloud CX?
  • Główne priorytety Genesys Cloud CX
  • Genesys Cloud – wyzwania technologiczne, rozwój funkcjonalności, pozycja lidera
  • Skalowalność – co to oznacza dla subskrybentów?
  • Chmura prywatna, kolokacja, chmura publiczna
  • Bezpieczeństwo i ciągłość działania
  • Rola AppFoundry

Marcin Książek | Genesys
10:45 - 11:15

Case study - wdrożenie Genesys Cloud w firmie DHL Parcel Sp. z o.o.
  • Cel i zakres projektu
  • Proces wdrożenia, doświadczenia i specyfika wynikająca z wyboru rozwiązania cloud
  • Korzyści z wdrożenia
  • Aktualny status i plany rozwoju

Radosław Dudka | UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.
Jakub Stasinowski | DHL Parcel Polska
11:15 - 11:45

Rola API w rozwiązaniu Genesys Cloud CX
  • Łatwość integracji Genesys Cloud z zewnętrznymi systemami
  • Integracja z Facebook
  • Aplikacja do obsługi email

ARTUR PODPORA | Unima 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.
Michał Robak | Unima 2000 systemy teleinformatyczne s.a.
11:45 - 12:20

Holistyczne podejście do obsługi klienta - Dynamic Case Management by Genesys
  • Invisible inefficiency - Wyzwania związane z obsługą klienta w organizacji
  • Jak szybko adaptować się do dynamicznie zmieniających się oczekiwań klienta?
  • Czy narzędzia i wskaźniki znane z Contact Center można zastosować na każdym etapie obsługi?
  • Genesys DCM – modele efektywnej organizacji pracy
  • Success Story: duża firma z branży Retail

Anna Wardakowska | Genesys
12:20 - 12:30

Pytania i odpowiedzi

BEZPŁATNY WEBINAR

Rejestracja na webinar

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli masz jakieś pytanie, chętnie na nie odpowiemy

Partnerzy