BEZPŁATNY WEBINAR

Chatboty i Voiceboty

wspierające obsługę klienta
oparte o silnik AI
IBM Watson Assistant

26 stycznia 2023

BEZPŁATNY WEBINAR

Na spotkanie zapraszają eksperci z IBM oraz Unima 2000

Celem webinaru jest przekonanie słuchaczy do tego, że chatboty i voiceboty mogą skutecznie wspierać procesy obsługi klienta w tym udzielać informacji o produktach
i usługach, obsługiwać awarie i zgłoszenia reklamacyjne, przyjmować zgłoszenie szkody ubezpieczeniowej, zastępować tradycyjny IVR, przypominać o należnościach.
Pokażemy przede wszystkim praktyczne przykłady zastosowania rozwiązań chatbotowych
i voicebotowych.


Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

AKADEMIA UNIMA 2000

Agenda webinaru

10:00 - 10:15

Powitanie, informacje o Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Magadalena Pisarczyk - Czekaj | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Rafał Pychowskij | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
10:15 - 11:15

Przykłady procesów obsługiwanych przez voiceboty i chatboty:
  • Demo voicebota w branży ubezpieczeniowej
  • Demo voicebota w procesie obsługi awarii
  • Demo voicebota do przyjmowania zamówień
  • Demo chatbota obsługującego negocjacje zakupowe

Michał Robak | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
ARTUR PODPORA | UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.
11:15 - 11:30

Pytania i odpowiedzi

BEZPŁATNY WEBINAR

Rejestracja na webinar

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli masz jakieś pytanie chętnie na nie odpowiemy

Partnerzy