BEZPŁATNY WEBINAR

Platforma Omnichannel
Comm100

Obsługa klienta
w kanale chatowym

11 maja 2022

BEZPŁATNY WEBINAR

Na spotkanie zapraszają eksperci z firmy Comm100 oraz Unima 2000.

Podczas webinaru zaprezentujemy unikalną Platformę Omnichannel Comm100 automatyzującą kontakt z klientami instytucji finansowych, ubezpieczeniowych, windykacyjnych. Zapraszamy do udziału w spotkaniu dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za kontakt z klientami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

AKADEMIA UNIMA 2000

Agenda webinaru

10:00 - 10:10

Powitanie, informacje o Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Magdalena Pisarczyk-Czekaj | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
10:10 - 10:45

Platforma Comm100, najważniejsze cechy

Artur Podpora | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A
10:45 - 11:00

Case Study wdrożenia platformy Comm100 w branży finansowej.

Prezentacja w języku angielskim:
Transforming the Client Experience with Chat & AI within Financial Services
• Live chat best practice
• Personalisation and next steps with AI
• Case study of UK financial services provider

David Smith | Director of Channels EMEA | Comm100
11:00 - 11:30

Szybsza komunikacja i wzrost Customer Experience wśród klientów Getin Noble Bank dzięki wdrożeniu Platformy Comm100

Artur Podpora | Unima 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.
11:30 - 12:00

Wsparcie procesów bankowych (procesy reklamacyjne, składanie wniosków kredytowych, wniosków o kartę)-dzięki wykorzystaniu kanału chatowego

Michał Robak | Unima 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.
12:00- 12:15

Zakończenie, pytania

BEZPŁATNY WEBINAR

Rejestracja na webinar

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli masz jakieś pytanie chętnie na nie odpowiemy

Partnerzy