WEBINAR UNIMA 2000
3.12.2020
Jak skutecznie i efektywnie obsłużyć klienta w kanałach cyfrowych chat, videochat i social media

WEBINAR

Akademia Unima 2000

Automatyzacja Procesów

Ewolucja roli pracownika w dobie automatyzacji

Inteligentny Asystent

Inteligentna automatyzacji w połączeniu z chatbotami i voicebotami (pokaz Demo)

IBM API Connect

Bezpieczne udostępniania danych

Agenda

11:00 - 12:00
• Jak zachęcić klienta do konwersacji chat
• Efektywna obsługa Klienta w kanale chat i videochat
• Interaktywna pomoc w wypełnianiu formularzy i poruszaniu się po stronie z wykorzystaniem narzędzia co-browsing
• Wsparcie obsługi klienta bazą wiedzy • Bezpieczeństwo informacji poufnych przekazywanych w konwersacji chat
• Obsługa klienta w kanale SMS, email i social media
• Automatyzacja obsługi klienta za pomocą inteligentnego chatbota
Prelegenci: Artur Podpora i Michał Robak, Unima 2000
11:00 - 12:00

Rejestracja na wydarzenie

KONTAKT
Jeśli masz pytania

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)