WEBINAR EDUKACYJNY Z ELEMENTAMI INTERAKTYWNYMI
10.12.2020

W jaki sposób wdrożyć systemy poprawiające szeroko rozumianą komunikację z mieszkańcami?

WEBINAR

Akademia Unima 2000

Automatyzacja Procesów

Ewolucja roli pracownika w dobie automatyzacji

Inteligentny Asystent

Inteligentna automatyzacji w połączeniu z chatbotami i voicebotami (pokaz Demo)

IBM API Connect

Bezpieczne udostępniania danych

Agenda

10.00 – 11.30
Część I : Prowadzenie firma Centrum Doradztwa Strategicznego

Cezary Ulasiński, Katarzyna Gembal, Centrum Doradztwa Strategicznego
Wprowadzenie do tematyki współczesnych trendów w rozwoju miast - nowe technologie wykorzystane w kształtowania polityk miejskich inteligentnego miasta (Smart City 2.0);

Koncepcja Miasta Adaptywnego – mieszkaniec i jego potrzeby w centrum uwagi, omówienie kluczowych elementów koncepcji;

Rola komunikacji w zarządzaniu miastem - od informowania po realną partycypację społeczną;

Przykłady ciekawych rozwiązań (polskich i zagranicznych) związanych z Koncepcją Miasta Adaptywnego i Inteligentnego – kiedy warto sięgać po nowoczesne technologie i jakie może to rodzić problemy (casus Barcelony).
10.00 – 11.30
11.30 – 12.00
Przerwa
11.30 – 12.00
Część II: Prowadzenie Unima 2000 W jaki sposób zapewnić sprawną obsługę mieszkańców za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji oraz botów i systemów automatyzujących procesy? Cyfrowy i Wirtualny urzędnik jako element usług eUrzędu (chatboty, voiceboty, wideochaty, RPA)
12.00 – 12.30
Budowa Centrum Obsługi Mieszkańca w sytuacji kryzysowej – czy i jak to zrobić?
Magdalena Pisarczyk – Czekaj, Unima 2000
• Biznesplan i koszty
• Korzyści i ryzyka
• Przykłady zrealizowanych projektów w Polsce i na świecie
12.00 – 12.30
12.30 – 13.30
W jakim zakresie wirtualne boty mogą wesprzeć komunikację urzędu miasta z mieszkańcami?
Michał Robak, Unima 2000
• Co mieszkańcy i urząd mogą zyskać i stracić dzięki wdrożeniom chat i voicebotów.
• Demo wirtualnego asystenta wspierające obsługę mieszkańca w kanale chatbotowym – usługa dostępna na portalu miast dostępna 24/7.
• Demo Voicebota dla urzędu miast – odciążenie infolinii i skuteczna komunikacja głosowa dostępna 24/7.
• Przykłady wdrożeń i procesów, które mogą obsłużyć boty.
12.30 – 13.30
13.30 – 14.00
Wideochat – wideoorozmowa z urzędnikiem - idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi mieszkańca w czasie zamknięcia urzędów
Artur Podpora, Unima 2000
• Doświadczenia z korzystania kanałów cyfrowych (wideochat, co-browsing)
• Co - browsing wsparcie w wypełnianiu formularzy na stronie urzędu
• Na zwrócić uwagę przy uruchomieniu procesu i wyborze odpowiedniej technologii
13.30 – 14.00
14.00 – 14.30
Czy technologia RPA może odciążyć pracowników od wykonywania powtarzalnych, rutynowych zadań? Jarosław Piasecki, Unima 2000
• W jakich obszarach funkcjonowania urzędu można wdrożyć technologię RPA?
• Jak przygotować pracowników do wdrożenia RPA?
• Demo – przykłady działania systemu RPA
• Korzyści i ryzyka wynikające z wdrożenia
technologii RPA
14.00 – 14.30
14.30 - 15.00
Podsumowanie – refleksja na temat możliwości zastosowania rozwiązań w działalności Jednostek Samorządu Terytorialnego
14.30 - 15.00

Rejestracja na wydarzenie

KONTAKT
Jeśli masz pytania

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)