WEBINAR UNIMA 2000
14.10.2020

AI, automatyzacja procesów w obsłudze klienta

Branża: Medyczna i Farmaceutyczna

WEBINAR

Akademia Unima 2000

Umawianie wizyt lekarskich

Umawianie badań

Zastosowanie „dedykowanego głosu” jako element strategii marketingowej

Wsparcia w rozpoznawaniu chorób w głosie człowieka

Agenda

11:00 - 11:30
Jak przygotować organizację do wdrożenia wirtualnych asystentów i automatyzacji procesów
Maciej Czajkowski – PMP – Doświadczony Lider transformacji biznesu – Leanovate
11:00 - 11:30
11:30 - 12:00
Demo inteligentnych voicebotów i chatbotów
Wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant oraz modułów ASR / TTS firmy Techmo do obsługi klienta, zastąpienia IVR-a i skrócenie oczekiwania na połączenie z konsultantem, umawiania wizyt lekarskich, wstępnej diagnozy samopoczucia klienta. Michał Robak – Unima 2000
11:30 - 12:00
12:30 - 13:00
Mówić swoim głosem - dedykowane brzmienie wirtualnego asystenta
Piotr Stankiewicz - CBDO, Techmo Zbigniew Łatka - Machine Learning Specialist, Techmo
12:30 - 13:00
13:00 - 13:30
Usłyszeć miażdżycę - definiowanie grupy ryzyka na podstawie głosu
Bartosz Ziółko - CEO, Techmo Karol Kamiński - Prodziekan Wydziału Lekarskiego, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
13:00 - 13:30

Rejestracja na wydarzenie

KONTAKT
Jeśli masz pytania

Copyright 2020 © All rights Reserved. Design by Unima 2000 S.A.

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)