WEBINAR UNIMA 2000
6.10.2020

Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów w obsłudze klienta

WEBINAR

Akademia Unima 2000

Automatyzacja Procesów

Ewolucja roli pracownika w dobie automatyzacji

Inteligentny Asystent

Inteligentna automatyzacji w połączeniu z chatbotami i voicebotami (pokaz Demo)

IBM API Connect

Bezpieczne udostępniania danych

Agenda

11:00 - 11:30
Jak przygotować organizację do wdrożenia wirtualnych asystentów i automatyzacji procesów
Maciej Czajkowski – PMP – Doświadczony Lider transformacji biznesu – Leanovate
11:00 - 11:30
11:30 - 11:35
Pytania i odpowiedzi
11:30 - 11:35
11:35 - 11:50
RPA – optymalizacja procesów biznesowych, wprowadzenie
Jarosław Piasecki – Unima 2000
11:35 - 11:50
11:50 - 11:55
Pytania i odpowiedzi
11:50 - 11:55
11:55 - 12:55
Wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant do obsługi klienta za pośrednictwem kanału chatbotowego i voicebotowego „Demo botów”
Michał Robak – Unima 2000
11:55 - 12:55
12:55 - 13:00
Pytania i odpowiedzi
12:55 - 13:00
13:00 - 13:20
Zastosowanie systemu IBM API Connect do bezpiecznego udostępnianiu danych szerokiej grupie partnerów handlowych i klientów
Artur Podpora – Unima 2000
13:00 - 13:20
13:20 - 13:25
Pytania i odpowiedzi
13:20 - 13:25

Rejestracja na wydarzenie

KONTAKT
Jeśli masz pytania

Copyright 2020 © All rights Reserved. Design by Unima 2000 S.A.

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)