Serdecznie zapraszamy 27 kwietnia, o godzinie: 10:00 – 13:00 w ramach Akademii Unima 2000 na nieodpłatny webinar: „Sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów i wykorzystanie kanału głosowego i chatowego w obsłudze klienta”
· Case Study wdrożenia w firmie Black Red White S.A.. Czy chatbot może skutecznie wspierać obsługę reklamacji?
· Inteligentny Asystent. Univoicebot oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant.
· Obsługa w kanale chatowym. Wykorzystanie technologii Comm100.
Wydarzenie adresujemy przede wszystkim do menedżerów odpowiedzialnych w organizacjach za innowacje, transformacje cyfrową oraz automatyzację procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, osób zarządzających działami obsługi klienta oraz Contact Center.
Spotkanie ma charakter edukacyjno-produktowy. Prelegentami prowadzącymi będą eksperci firmy Techmo oraz Unima 2000.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem agendy dostępnej w załączniku lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia:
https://unima2000.pl/webinar-27-04-2021/
Po przesłaniu formularza w ciągu 2 dni roboczych otrzymają Państwo na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Partnerem Technologocznym wydarzenia jest firma Techmo, IBM oraz Comm100
Webinar odbędzie się za pośrednictwem portalu Avaya Spaces.
Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: kontakt@unima2000.pl