Webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA 27 kwietnia, godzina: 10:00 – 13:00

Akademia Unima 2000

Serdecznie zapraszamy 27 kwietnia, o godzinie: 10:00 – 13:00 w ramach Akademii Unima 2000 na nieodpłatny webinar: „Sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów i wykorzystanie kanału głosowego i chatowego w obsłudze klienta”

·         Case Study wdrożenia w firmie Black Red White S.A.. Czy chatbot może skutecznie wspierać obsługę reklamacji?

·         Inteligentny Asystent. Univoicebot oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant.

·         Obsługa w kanale chatowym. Wykorzystanie technologii Comm100.

Wydarzenie adresujemy przede wszystkim do menedżerów odpowiedzialnych w organizacjach za innowacje, transformacje cyfrową oraz automatyzację procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, osób zarządzających działami obsługi klienta oraz Contact Center.

Spotkanie ma charakter edukacyjno-produktowy. Prelegentami prowadzącymi będą eksperci firmy Techmo oraz Unima 2000.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem agendy dostępnej w załączniku lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia:

https://unima2000.pl/webinar-27-04-2021/

Po przesłaniu formularza w ciągu 2 dni roboczych otrzymają Państwo na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Partnerem Technologocznym wydarzenia jest firma Techmo, IBM oraz Comm100

Webinar odbędzie się za pośrednictwem portalu Avaya Spaces.

Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: kontakt@unima2000.pl

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)