Rusza III Edycja Akademii Unima 2000 Zapraszamy 10 marzec 2021

AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA PROCESÓW OBSŁUGI KLIENTA. DOŚWIADCZENIA Z WDROŻENIA UNICHATBOTA W FIRMIE BLACK RED WHITE

AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA PROCESÓW OBSŁUGI KLIENTA. DOŚWIADCZENIA Z WDROŻENIA UNICHATBOTA W FIRMIE BLACK RED WHITE

Webinar1 2021 – UNIMA 2000

Miło nam poinformować że uruchomiliśmy rejestrację na bezpłatny webinar organizowany w ramach Akademii Unima 2000.

Pierwszy tegoroczny webinar dedykowany będzie zaprezentowaniem praktycznych przykładów wykorzystania technologii IBM Watson Assistant, Comm100, Techmo, IBM RPA WDG.

Czy chatbot może skutecznie wspierać obsługę reklamacji?

Na to pytanie odpowie nasza zaproszona prelegentka Pani Monika Kaczmarek, Menadżer Działu ds. Zarzadzania Relacjami z Klientem, Black Red White S.A.

Co więcej:

Inteligentny Asystent, UniVoicebot oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant

Obsługa w kanale chatowym, Wykorzystanie technologii Comm100

Automatyzacja procesów, Technologia IBM WDG RPA wspierająca automatyzację procesów obsługi klienta

Zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w spotkaniu.

Zespół Unima 2000

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)