AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA PROCESÓW OBSŁUGI KLIENTA. DOŚWIADCZENIA Z WDROŻENIA UNICHATBOTA W FIRMIE BLACK RED WHITE
Miło nam poinformować że uruchomiliśmy rejestrację na bezpłatny webinar organizowany w ramach Akademii Unima 2000.
Pierwszy tegoroczny webinar dedykowany będzie zaprezentowaniem praktycznych przykładów wykorzystania technologii IBM Watson Assistant, Comm100, Techmo, IBM RPA WDG.
Czy chatbot może skutecznie wspierać obsługę reklamacji?
Na to pytanie odpowie nasza zaproszona prelegentka Pani Monika Kaczmarek, Menadżer Działu ds. Zarzadzania Relacjami z Klientem, Black Red White S.A.
Co więcej:
Inteligentny Asystent, UniVoicebot oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant
Obsługa w kanale chatowym, Wykorzystanie technologii Comm100
Automatyzacja procesów, Technologia IBM WDG RPA wspierająca automatyzację procesów obsługi klienta
Zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w spotkaniu.
Zespół Unima 2000