BEZPŁATNY WEBINAR UNIMA 2000
28 Lipca 2021

SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA

Podczas spotkania zaprezentujemy możliwości wirtualnych asystentów głosowych Unichabot i UniVoicebot opartych o silnik IBM Watson Assistant, rozwiązanie Comm100 oraz moduł ASR/TTS firmy Techmo.

BEZPŁATNY WEBINAR

Akademia Unima 2000

Wydarzenie adresujemy do menadżerów odpowiedzialnych za innowacje, transformacje cyfrową, automatyzację procesów z wykorzystaniem mechanizmów sztucznej inteligencji oraz do osób zarządzających działami obsługi klienta i/lub obszarem contact center.

Agenda

10.00 – 10.30
Zastosowanie Unichatbota opartego o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant i interfejs Comm100 w procesie reklamacji na przykładnie wdrożenia w firmie Black Red White
Jaroslaw Piasecki, Unima 2000
10.00 – 10.30
10.30 - 11.00
Obsługa Klienta w kanale chatowym opartym o technologię Comm100
Artur Podpora, Unima 2000
10.30 - 11.00
11.00 - 11.30
Univoicebot w procesach obsługi Klienta:
- obsługa zamówień
- obsługa zgłoszeń serwisowych
Michał Robak, Unima 2000
11.00 - 11.30

Rejestracja na wydarzenie

KONTAKT
Jeśli masz pytania

Nasi Partnerzy Technologiczni

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)