BEZPŁATNY WEBINAR UNIMA 2000
27 Kwietnia 2021

SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW, WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA.

Wydarzenie adresujemy przede wszystkim do menadżerów odpowiedzialnych w organizacjach za innowacje, transformacje cyfrową oraz automatyzację procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, osób zarządzających działami obsługi klienta oraz Contact Center.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami wydarzenia dostępnymi w załączonej agendzie.

BEZPŁATNY WEBINAR

Akademia Unima 2000

Case Study wdrożenia w firmie Black Red White S.A.

Czy chatbot może skutecznie wspierać obsługę reklamacji?

Inteligentny Asystent

UniVoicebot oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant

Obsługa w kanale chatowym

Wykorzystanie technologii Comm100

Agenda

10.00 – 11.00
Univoicebot w procesach obsługi Klienta:

- obsługa procesu zamówień

- obsługa zgłoszeń serwisowych

- wsparcie procesu windykacji

Michał Robak, Unima 2000
10.00 – 11.00
11.00 - 11.30
Zastosowanie Unichatbota opartego o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant i interfejs Comm100 w procesie reklamacji na przykładnie wdrożenia w firmie Black Red White
Michał Robak, Unima 2000
11.00 - 11.30
11.30 - 12.30
Obsługa Klienta w kanale chatowym opartym o technologię Comm100
Artur Podpora, Unima 2000
11.30 - 12.30
12.30 – 13.00
Mówić swoim głosem - dedykowane brzmienie wirtualnego asystenta
Michał Wątor - Business Developer, Techmo Zbigniew Łatka - Machine Learning Specialist, Techmo
12.30 – 13.00

Rejestracja na wydarzenie

KONTAKT
Jeśli masz pytania

Nasi Partnerzy Technologiczni

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)