BEZPŁATNY WEBINAR

Sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów,
wykorzystanie kanału głosowego
i chatowego w obsłudze klienta

14 września 2021

Akademia Unima 2000

Podczas spotkania zaprezentujemy możliwości wirtualnych asystentów głosowych Unichabot i UniVoicebot opartych o silnik IBM Watson Assistant, rozwiązanie Comm100 oraz moduł ASR/TTS firmy Techmo.

Wydarzenie adresujemy do menadżerów odpowiedzialnych za innowacje, transformacje cyfrową, automatyzację procesów z wykorzystaniem mechanizmów sztucznej inteligencji oraz do osób zarządzających działami obsługi klienta i obszarem contact center.

BEZPŁATNY WEBINAR

Agenda webinaru

11:00 - 11:10

Powitanie, informacje o firmie

Rafał Pychowski | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Magdalena Pisarczyk-Czekaj | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
11:10 - 11:45

Zastosowanie Unichatbota opartego o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant i interfejs Comm100 w procesie reklamacji na przykładnie wdrożenia w firmie Black Red White S.A.

Jarosław Piasecki | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
11:45 - 12:30

Obsługa Klienta w kanale chatowym opartym o technologię Comm100.

Artur Podpora | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
12:30 - 13:15

Univoicebot w procesach obsługi Klienta:

  • optymalizacja sprzedaży B2B poprzez połączenie platformy e-commerce i voicebota
  • wsparcie i automatyzacja obsługi zgłoszeń serwisowych
Michał Robak | Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
BEZPŁATNY WEBINAR

Rejestracja na webinar

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli masz jakieś pytanie chętnie na nie odpowiemy

Partnerzy