W rankingu najlepszych cloudowych aplikacji Contact Center Vocalcom zajął ponownie pierwsze miejsce i zdobył ogromną przewagą nad konkurentami. Raport został opublikowany w trzecim kwartale 2016 przez serwis GetApp.com
Serwis GetApp.com należy do firmy Nubera z Grupy Gartner – największej na świecie firmy prowadzącej badania i analizy na światowym rynku technologii informatycznych. GetApp.com to jeden z najważniejszych i najbardziej wpływowych serwisów B2B zajmujących się rozwiązaniami dla biznesu, działającymi w modelu Cloud. Serwis GetApp.com analizuje i ocenia dostępne aplikacje, przede wszystkim pod kątem ich użyteczności i korzyści, jakie mogą przynieść klientom dla klientów biznesowych.
Ranking przeznaczony jest dla managerów poszukujących oprogramowania do zarządzania Contact Center, które pozwala na szybki rozwój biznesu. W rankingu ocenianie jest oprogramowanie, w szczególności dedykowane mniejszym i średnim przedsiębiorstwom.
Oprogramowanie Cloud Contact Center oceniane jest w pięciu kategoriach. Za każdą kategorię można otrzymać maksymalnie 20 punktów. Kategorie zawarte w rankingu to: opinie użytkowników, bezpieczeństwo oprogramowania, dostępność dla aplikacji mobilnych (iOS, Android), możliwość integracji z aplikacjami firm trzecich oraz obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter).
Vocalcom, który przewodził w rankingu cloud’owych aplikacji Contact Center również w zeszłym roku, ponownie potwierdził swoją dominację. W każdej z wymienionych pięciu kategorii uzyskał wysokie noty, zdobywając łącznie aż 80 punktów! Drugi w zestawieniu TalkDesk i trzeci ShoreTel, otrzymali odpowiednio 58 i 55 punktów.
Więcej o rozwiązaniach contact center dla firm znajdziesz tutaj: contact center
