Unima 2000 S.A. na 7 Customer Contact Management Summit

Nasza firma wzięła udział w siódmej edycji Forum Customer Contact Management Summit, która odbyła się w dniach 27‑28 kwietnia 2016 w Warszawie w Hotelu Airport Okęcie.

Customer Contact Management Summit stanowiło unikalną okazję do spotkania osób profesjonalnie zajmujących się zapewnianiem najwyższej jakości obsługi klientów. Spotkanie pozwoliło na wymianę wzajemnych doświadczeń i inspiracji.

Specjaliści naszej firmy omówili możliwe metody usprawniania oraz rozwoju wykorzystywanych przez Państwa systemów. W tym roku, szczególną uwagę zwróciliśmy na następujące zagadnienia, które mogą być wykorzystywane w organizacji pracy Call i Contact Center:

  • Omnichannel
  • Biometria głosowa
  • Zaawansowane systemy analizy mowy
  • Web Customer Service
  • Raportowanie i wizualizacja danych

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z imprezy:

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)