Sztuczna inteligencja IBM Watson Assistant wspiera przyjmowanie reklamacji w firmie Black Red White S.A.

Case Study Black Red White

Pod koniec 2020 roku firma Black Red White S.A. dzięki wsparciu firmy Unima 2000 uruchomiła inteligentnego UniChatbota wspierającego proces przyjmowania reklamacji. Jest on dostępny na portalu firmowym pod adresem:  https://www.brw.pl/zwroty-zgloszenia/

Działanie UniChatbota oparte jest o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant oraz interfejs Comm100.

„Przygotowany dla nas przez firmę Unima 2000  UniChatbot pozwala klientom  firmy Black Red White  na zgłaszanie reklamacji bez ograniczeń czasowych, przez 24 godziny na dobę.  Chatbot zbiera informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji, pozwala załączyć zdjęcia, udziela sparametryzowanych odpowiedzi, przesyła potwierdzenia zgłoszeń w ustrukturyzowanej i przejrzystej formie. Ma przyjazny interfejs i jest elastycznym narzędziem, które pozwala na szybki rozwój.” Komentuje Pani Monika Kaczmarek – Menadżer Działu ds. Zarządzania Relacjami z Klientem.

W przeciwieństwie do prostych  chatbotów,  UniChatbot odpowiada prawidłowo na większość pytań klientów dotyczących reklamacji zadanych naturalnym językiem, rozumie intencje osoby zadającej pytania, trzyma kontekst wypowiedzi, wybacza literówki, pozwala załączyć zdjęcia, udziela sparametryzowanych odpowiedzi.  

UniChatbot posiada elegancki i przejrzysty interfejs dostosowany do wyglądu i kolorystyki firmy Black Red White :

Więcej informacji: https://unima2000.pl/case-study-black-red-white/

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)