„ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW” Artykuł w Business Insider

ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW

Zapraszamy do lektury naszej najnowszej publikacji na portalu Business Insider https://businessinsider.com.pl/technologie/swiat-wedlug-botow/hrrtj7e

Artykuł Business Insider
Jak wynika z raportu „Chatboty w Polsce 2020”, jesteśmy otwarci na tego typu rozwiązania. Na pytanie: „Jakie zadanie najlepiej powierzyć chatbotowi?” 45 procent ankietowanych wskazało na prezentację oferty firmy; 41 procent – przyjmowanie zgłoszeń błędów lub awarii; 27 procent – przyjmowanie reklamacji.

Wirtualny asystent do spraw reklamacji

Wsparciem obsługi reklamacji zajmuje się nowoczesna technologia wdrożona przez Black Red White. Pod koniec 2020 roku BRW uruchomiła inteligentnego UniChatbota – wirtualnego asystenta wspierającego proces przyjmowania reklamacji. UniChatbot to program komputerowy, którego zadaniem jest prowadzenie rozmowy z klientem, odpowiadanie na jego pytania i zbieranie informacji niezbędnych do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego. Wirtualny asystent pyta o dane osobowe i teleadresowe, numer zamówienia lub paragonu, prosi o opisanie problemu i weryfikuje poprawność podanego numeru zamówienia.

Dostęp do pełnej treści artykułu: https://businessinsider.com.pl/technologie/swiat-wedlug-botow/hrrtj7e

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)