Integracja Systemów i Baz Danych

RPA Robotyzacja Procesów

Robotic Process Automation

Wykorzystaj boty do rutynowych, powtarzalnych zadań aby Twój Zespół mógł skupić się na wartościowych i skomplikowanych działaniach. Zoptymalizuj swoje procesy. Dzięki naszemu wirtualnemu robotowi oszczędzisz czas i pieniądze. Przygotowane i w prosty sposób zintegrowane oprogramowanie będzie Twoim cyfrowym pracownikiem zdolnym wykonywać bezbłędnie rutynowe czynności nawet przez 24 h.

Korzyści

Najważniejsze korzyści jakie osiągają organizacje korzystające z rozwiązania typu RPA, to:

Oszczędność – automatyzacja powtarzalnych zadań oszczędza czas i pieniądze, pozwala pracownikom skupić się na bardziej ambitnych i mniej rutynowych zadaniach stanowiących większą wartość dla organizacji.

Szybkość implementacji – stworzenie, przetestowanie i wdrażanie automatyzacji dla nowych zadań to najczęściej kwestia godzin ewentualnie pojedynczych dni a nie tygodni czy miesięcy jak w przypadku automatyzacji i integracji z wykorzystaniem API.

Większa efektywność, mniej błędów

zadania obsługiwane przez RPA są wykonywane sprawniej i szybciej. Roboty mogą pracować 24h na dobę, nie męczą się i nie potrzebują odpoczynku, dzięki czemu praca, którą wykonywał człowiek będzie zrealizowana w dużo krótszym czasie. Zastosowanie robotów do obsługi zadań eliminuje błędy ludzkie wynikające z braku koncentracji czy zmęczenia, roboty mogą pracować 24h na dobę z taką samą dokładnością i wydajnością.

Rozwiązanie RPA

tworzymy w oparciu o 3 podstawowe tryby pracy robotów:

UNATTENDED (nienadzorowany)

pozwala szybko i łatwo zautomatyzować duże, powtarzalne i czasochłonne procesy biznesowe. Roboty pracujące w tym trybie z założenia nie wymagają obsługi operatora, pracują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniając szybki wzrost wydajności i krótki czas zwrotu z inwestycji

ATTENDED (nadzorowany)

roboty pracujące w trybie „attended” można wykorzystać do wsparcia pracowników i przyspieszenia realizacji procesów biznesowych przez nich obsługiwanych. Zastosowanie robotów redukuje ilość błędów i poprawia wydajność pracowników. Korzystając ze wsparcia robotów mogą oni skoncentrować się na rozmowie z klientem podczas gdy robot zajmie się wypełnieniem formularza, albo prześle dane z jednego systemu do drugiego i nie tylko.

HYBRID (hybrydowy)

czasami w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu i maksymalizacji efektu końcowego konieczne jest zaangażowanie zarówno ludzi jak i robotów. Podejście hybrydowe łączy w jednym funkcje automatyzacji zadań w trybie nadzorowanym i nienadzorowanym umożliwiając interakcję między ludźmi i robotami, w obsłudze wybranego procesu biznesowego czy zadania od początku do końca.

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)