Relacja po warsztatach

27 listopada 2019 w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zorganizowała drugą edycję warsztatów pt.: „Sztuczna inteligencja, integracja danych i automatyzacja procesów – ekstrawagancja czy konieczność?”

Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma IBM Polska.
Warsztaty poświęcone były zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów szukaliśmy odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:

  • Jak bezpiecznie udostępniać dane z systemów back office partnerom handlowym?
  • Czy chatboty i voiceboty mogą zautomatyzować obsługę Klienta?
  • Czy roboty softwarowe mogą zastąpić człowieka w obsłudze powtarzalnych, wieloseryjnych działań?

Udało nam się zainteresować wydarzeniem szacowne grono firm i menadżerów.
Frekwencja dopisała, podczas prezentacji padały liczne pytania. Na koniec zebraliśmy bardzo pozytywne opinie o tematyce i organizacji warsztatów. Dziękujemy za udział wszystkim uczestnikom.

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA FOTORELACJI ZE SPOTKANIA:


2019-12-02

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)