Ranking contact center działających w chmurze

GetApp.com opublikował kolejny raport najlepszych aplikacji Contact Center działających w chmurze. Contact Center Vocalcom zajął ponownie pierwsze miejsce, zdobywając ogromną przewagą nad konkurentami.

Serwis GetApp.com należy do firmy Nubera z Grupy Gartner – największej na świecie firmy prowadzącej badania i analizy na światowym rynku technologii informatycznych. To jeden z najważniejszych i najbardziej wpływowych serwisów B2B zajmujących się rozwiązaniami dla biznesu, działającymi w modelu Cloud. Serwis analizuje i ocenia dostępne aplikacje, przede wszystkim pod kątem ich użyteczności i korzyści, jakie mogą przynieść klientom dla klientów biznesowych.

Ranking przeznaczony jest dla managerów poszukujących oprogramowania do zarządzania Contact Center, które pozwala na szybki rozwój biznesu. W rankingu ocenianie jest oprogramowanie, w szczególności dedykowane mniejszym i średnim przedsiębiorstwom.

Oprogramowanie Cloud Contact Center oceniane jest w pięciu kategoriach. Za każdą kategorię można otrzymać maksymalnie 20 punktów. Kategorie zawarte w rankingu to: opinie użytkowników, bezpieczeństwo oprogramowania, dostępność dla aplikacji mobilnych (iOS, Android), możliwość integracji z aplikacjami firm trzecich oraz obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter).

Vocalcom, który przewodził w rankingu cloud’owych aplikacji Contact Center w poprzednich edycjach raportu, ponownie potwierdził swoją dominację. W każdej z wymienionych pięciu kategorii uzyskał wysokie noty, zdobywając łącznie aż 73 punkty! Drugi w zestawieniu TalkDesk i trzeci Aircall, otrzymali odpowiednio 61 i 60 punktów.

Więcej informacji o rozwiązaniach contact center działających w chmurze znajdziesz tutaj: contact center

Teraz możesz bezpłatnie przetestować Cloud Contact Center

Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy możliwość bezpłatnego przetestowania systemu cloud contact center Vocalcom. System należy do najnowocześniejszych w świecie rozwiązań do zarządzania contact center działających w chmurze (SaaS).

W celu zamówienia usługi bezpłatnego testu systemu cloud contact center Vocalcom (Hermes.net) prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie: zamów trial contact center Vocalcom

UWAGA: Ilość licencji testowych jest ograniczona – będziemy je przyznawać zgodnie z kolejnością wpływania zgłoszeń.

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)