Jak skutecznie i efektywnie obsłużyć klienta w kanałach cyfrowych chat, videochat i social media – bezpłatny webinar

 

Już 03.12 o godzinie 11:00 odbędzie się kolejne bezpłatne szkolenie w ramach Akademii Unima 2000.

Na spotkanie zapraszają nasi eksperci: Artur Podpora oraz Michał Robak z Unima 2000.

Spotkanie ma charakter informacyjno-produktowy. Nasi prelegenci omówią i zademonstrują na przykładach możliwości rozwiązań wspomagających obsługę i komunikację z klientem m.in. w zakresie zgłoszeń serwisowych, co-browsingu, prowadzenia multikampanii w kanałach cyfrowych takich jak chat, videochat, social media.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest firma Comm100.

Webinar odbędzie się za pośrednictwem darmowego portalu Avaya Spaces

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem agendy dostępnej w załączniku lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia: https://unima2000.pl/webinar7/

Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: kontakt@unima2000.pl

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Raport Techmo

Raport branży głosowej 2020

Miło nam poinformować, że Magdalena Pisarczyk Czekaj, Dyrektor ds. Projektów Informatycznych w Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. została zaproszona przez naszego partnera

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)