Vocalcom, wiodący globalny dostawca rozwiązań dla Contact Cener w chmurze, zdobył dwie nagrody Stevie® Awards 2018 za sprzedaż i obsługę klienta. Firma otrzymała nagrodę „Gold Contact Center Solution – New Version” dla platformy Cloud Contact Center opartej na sztucznej inteligencji (AI-Powered Cloud Contact Center) oraz nagrodę Partnera Technologicznego Roku „Bronze Sales or Customer Service Solutions Technology Partner of the Year” w zakresie rozwiązania Contact Center zintegrowanego z Salesforce.

Nagroda „The Stevie Awards for Sales & Customer Service” należy do grona najważniejszych nagród biznesowych na świecie. Nagroda przyznawana jest za osiągnięcia w dziedzinie obsługi klienta, rozwoju biznesu i sprzedaży. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 2500 rozwiązań pochodzących od dostawców różnej wielkości, działających w różnych branżach. Zwycięzcy zostali oceniani przez ponad 150 profesjonalistów z całego świata, zgrupowanych w siedmiu wyspecjalizowanych komisjach sędziowskich.
Vocalcom utrzymuje wysoki poziom innowacyjności swoich produktów, co jest podstawą do zwiększania udziału w rynku. Firma koncentruje się na takich kwestiach jak: szybka adaptacja i konfiguracja platformy, bezpłatne szkolenia online, nowe integracje z popularnymi aplikacjami dla przedsiębiorstw, inteligentne technologie sprzedaży, narzędzia oparte na sztucznej inteligencji oraz predykcyjne łączenie rozmówców, wykorzystujące mechanizmy prognozowania, który z dostępnych konsultantów najlepiej spełni oczekiwania klienta.
Podczas gdy Cloud Contact Center pierwszej generacji borykają się z problemami i ograniczoną skalowalnością, nowa platforma Contact Center Vocalcom jest pierwszą platformą opartą na sztucznej inteligencji, która wykorzystuje architekturę microservices. Zbudowana w oparciu o Amazon Web Services i architekturę microservices, platforma Vocalcom ma niezawodność zakodowaną w swoim DNA. Oprócz rozszerzenia funkcjonalności, Vocalcom uzyskał szereg dodatkowych certyfikatów, między innymi za spełnienie wymogów bezpieczeństwa w zakresie GDPR i PCI-DSS.
Oprogramowanie Vocalcom jest dostępne globalnie, skalowalne i łatwe w użyciu. Dzięki prawdziwemu środowisku chmurowemu i sprawdzonej dostępności na poziomie 99,98%, Vocalcom potwierdził swoją zdolność do zapewnienia pełnej niezawodności, skalowalności i bezpieczeństwa swoich rozwiązań.
Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. jest dumna z możliwości integrowania i rozwijania uznanych i nagradzanych systemów teleinformatycznych, które należą do wąskiego grona najlepszych rozwiązań w swojej klasie na świecie.
„To zaszczyt być docenionym już po raz trzeci przez Stevie® Awards za nasze rozwiązania z zakresu Contact Center klasy Entreprise działające w chmurze” – powiedział Frédéric Pouhet SVP Marketing and Product Strategy . „Vocalcom stale poszerza swoje możliwości, aby umożliwić firmom szybkie i elastyczne działanie. Naszą wizją jest szerokie wykorzystywanie na naszej platformie uczenia maszynowego, analizy mowy i sztucznej inteligencji w celu inteligentnego routingu i samoobsługi klienta w różnych kanałach komunikacji. Realizowanie tej wizji pozwala na redukcję kosztów i zwiększenie łatwości i szybkości działania oraz poprawę poziomu satysfakcji klientów”.

Vocalcom to łatwa w obsłudze, działająca w oparciu o sztuczną inteligencję otwarta platforma Contact Center działająca w chmurze. Rozwiązanie Vocalcom umożliwia przedsiębiorstwom stałe ulepszanie „Customer Experience”, wzrost produktywności i zadowolenia klientów.
Dzięki nowoczesnej architekturze i naciskowi jaki twórcy rozwiązania kładą na łatwość użycia, Vocalcom działa natychmiast po wyjęciu z pudełka. Rozwiązanie można łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb klientów i wykorzystujących je zespołów. Ponad 3800 innowacyjnych przedsiębiorstw na całym świecie polega na rozwiązaniu Vocalcom w celu poprawienia interakcji z klientami z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji, zwiększenia zadowolenia klientów oraz obniżenia kosztów działania. Z platformy Vocalcom korzystają m.in.: tym Axa, Webhelp, UPS i Ikea.
O NAGRODACH „THE STEVIE® AWARDS”
Nagrody Stevie® Avard są przyznawane są w siedmiu programach:
- The Asia-Pacific Stevie Awards,
- The German Stevie Awards,
- American Business Awards,
- The International Business Awards®,
- Stevie Awards for Great Employers,
- Stevie Awards for Women in Business
- The Stevie Awards for Sales & Customer Service
Konkursy Stevie® Awards otrzymują ponad 10 000 zgłoszeń każdego roku od organizacji z ponad 60 krajów. Nagroda jest przyznawana organizacjom różnej wielkości i jest wyrazem uznania za wybitne osiągnięcia ludzi na całym świecie.
2018-04-24