Młodszy programista Aplikacji CONTACT CENTER, VOICEBOT I CHATBOT

Miejsce pracy: Kraków Nr ref DIT/01/03/2021

Zakres obowiązków:

  • Wdrażanie i rozbudowa aplikacji Contact Center, Systemów Voicebot i Chatbot

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. kończone lub w trakcie studia wyższe informatyczne lub pokrewne 
  • umiejętność programowania obiektowego w co najmniej jednym języku programowania np. C#, JAVA 
  • znajomość JavaScript 
  • znajomość architektury REST API 
  • praktyczna znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Mile widziane:

  •  znajomość środowiska Microsoft Windows Server
  • znajomość technologii WebServices
  • znajomość technologii ASP.Net lub JSF, JSP
  • znajomość technologii VoIP oraz SIP
  • znajomość protokołów i technologii sieciowych: LAN, WAN,TCP/IP, DNS, itp

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się spółce giełdowej
  • dostęp do najnowszych technologii
  • ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
  • szeroki zakres szkoleń
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ubezpieczenie grupowe
  • pakiet medyczny

aplikuj:

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)