TECHNOLOGIE

Live Chat Comm100

Comm100 umożliwia interakcję z klientami z wykorzystaniem Internetu, wiadomości tekstowych,  kanału video,  urządzeń mobilnych oraz wiadomości sms. Comm100 został zaprojektowany specjalnie, aby ułatwić pracę agenta za pośrednictwem różnych kanałów cyfrowych.

Dzięki Comm100 można przejąć kontrolę nad każdą interakcją na stronie www i wspierać klientów w procesie zakupowym.  Klienci Comm100 mogą korzystać z tradycyjnego czatu tekstowego z automatycznym tłumaczeniem w ponad 100 językach lub mogą wchodzić w interakcje z konsultantami  za pośrednictwem czatu audio lub wideo, udostępniania ekranu i wspólnego przeglądania, z zapewnieniem reguł bezpieczeństwa.

Platforma Omnichannel Comm100 należy do najlepszych produktów dostępnych obecnie na rynku

Comm100 pozwala na  monitorowanie odwiedzin na stronie www w czasie rzeczywistym, w którym informacje o odwiedzających, takie jak aktualna strona przeglądania, zachowania nawigacyjne, położenie geograficzne, szczegóły koszyka na zakupy, historia czatu są zawsze dostępne. Dzięki temu konsultanci mogą profesjonalnie rozpocząć proaktywny chat z odwiedzającymi witrynę.

System Comm100 Live Chat pozwala w pełni dostosować przyciski czatu i okna czatu, aby odzwierciedlić wygląd oraz styl firmy.

Rozwiązanie umożliwia dostosowywanie wyglądu czatu, poprzez wgranie własnego loga jako przycisku otwierającego okno czasu, pozwalającego również wyświetlać zdjęcia profile agentów jako avatar.

1_ikona_comm1000

Spersonalizowane odpowiedzi w czasie rzeczywistym

Kontakt 24/7 za pośrednictwem: czatu audio, czatu wideo, udostępniania plików, maili oraz możliwość wspólnego przeglądania stron.

2_ikona_comm1000

Spersonalizowany czat na żywo na stronie firmowej

Dopasowane do indywidualnych potrzeb rozwiązanie chatu na żywo z możliwością dowolnej konfiguracji.

3_ikona_comm1000

Możliwość wykorzystania gromadzonych danych dla lepszej obsługi

Łatwa integracja Live chatu z systemami CRM, koszykami zakupowymi dla zapewnienia spersonalizowanej i kontekstowo odpowiedniej obsługi klienta.

4_ikona_comm1000

Koszty wsparcia głosowego
niższe nawet o 1/3

Oprogramowanie Live chat tańsze w eksploatacji niż tradycyjny system telefoniczny. Wzrost wydajności agentów dzięki współbieżności i automatyzacji.

5_ikona_comm1000

Gwarancja bezpieczeństwa i ochrony polityki prywatności

Platforma Comm100 zapewnia bezpieczeństwo danych swoich klientów.

6_ikona_comm1000

Wersja Cloud lub on-premise

Możliwość wyboru instalacji czatu na żywo w wersji chmurowej lub serwerowej.

Platforma Comm100 to nowoczesne, wielokrotnie nagradzane
rozwiązanie do obsługi kanałów cyfrowych.

Nagroda_1