W dniach 16-17 października 2018 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. wzięła aktywny udział w Kongresie Call Contact Center organizowanym przez BMS Polska, pt. „Psychologia Contact Center”.
W pierwszym dniu kongresu wystąpiliśmy z prelekcją pt.: „Automatyzacja procesu obsługi klienta w CC oraz wsparcie agenta narzędziami analizującymi trendy i wzorce zachowań”. W trakcie prelekcji poruszyliśmy następujące tematy:
- Wideochat w CC – zbędny gadżet czy skuteczne narzędzie komunikacji
- Boty jako wsparcie komunikacji
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w analizie wzorców zachowań klienta
Prelekcję poprowadził Rafał Pychowski (Dyrektor ds. Sprzedaży Unima 2000), Magda Pisarczyk-Czekaj (Dyrektor ds. Projektów Informatycznych Unima 2000) oraz Grażyna Delimat z IBM. Na prelekcję oraz następującą po niej dyskusję przewidziano 60 minut.
Szczegółowy plan kongresu znajduje się pod linkiem:
Plan kongresu CC
2018-09-18