Kongres „Psychologia Contact Center”

W dniach 16-17 października 2018 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. wzięła aktywny udział w Kongresie Call Contact Center organizowanym przez BMS Polska, pt. „Psychologia Contact Center”.

W pierwszym dniu kongresu wystąpiliśmy z prelekcją pt.: „Automatyzacja procesu obsługi klienta w CC oraz wsparcie agenta narzędziami analizującymi trendy i wzorce zachowań”. W trakcie prelekcji poruszyliśmy następujące tematy:

  • Wideochat w CC – zbędny gadżet czy skuteczne narzędzie komunikacji
  • Boty jako wsparcie komunikacji
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w analizie wzorców zachowań klienta

Prelekcję poprowadził Rafał Pychowski (Dyrektor ds. Sprzedaży Unima 2000), Magda Pisarczyk-Czekaj (Dyrektor ds. Projektów Informatycznych Unima 2000) oraz Grażyna Delimat z IBM. Na prelekcję oraz następującą po niej dyskusję przewidziano 60 minut.

Szczegółowy plan kongresu znajduje się pod linkiem:
Plan kongresu CC

2018-09-18

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)