Konferencja Unima 2000 S.A.

W dniach 13-14 października 2016 Unima 2000 S.A. zorganizowała Konferencję pt.

„Zmiana podejścia do procesów obsługi Klienta i komunikacji w firmie”.

Konferencja odbyła się w Hotelu Sobienie Królewskie **** Golf & Country Club w miejscowości Sobienie Jeziory pod Warszawą (www.sobieniekrolewskie.pl). Hotel jest usytuowany w odrestaurowanych murach XIX-wiecznego Pałacu rodziny Jezierskich, położonego wśród lasów Mazowieckiego Parku Krajobrazowego.


Wydarzenie było okazją do spotkania się ze specjalistami naszej firmy, przedstawicielami partnerów biznesowych oraz ekspertami z branży.

Prelegenci starali się odpowiedzieć na pytanie, jak dzięki wyspecjalizowanym rozwiązaniom aplikacyjnym i telekomunikacyjnym, podnieść obsługę Klienta oraz komunikację na nowy, wyższy poziom.

Fotorelacja z Konferencji oraz szczegółowy program poniżej:

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)