Key Account Manager

Miejsce pracy: Kraków Nr ref: 03/DH/2022

Zakres obowiązków:

  • Aktywne kreowanie biznesu w obrębie usług IT jakie oferujemy lub jakie Ty wykreujesz wspólnie z nami.
  • Spotkania z klientami, którym oferujemy rozwiązania i usługi obejmujące między innymi Contact Center, rozwiązania Unified Communication, voiceboty, chatboty wykorzystujące mechanizmy sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwo, analizę statystyczną i predykcyjną danych, robotyzacje procesów oraz wiele innych.
  • Poznawanie i definiowanie potrzeb klienta oraz profesjonalne doradztwo w procesie doboru oferowanych przez nas rozwiązań.
  • Słuchanie klientów w celu znalezienia i wykreowania optymalnego rozwiązania oraz pokazania wartości dodanej realizowanego projektu.
  • Podtrzymywanie relacji z klientem z zaangażowaniem niemniejszym niż na etapie sprzedaży.
  • Współpraca zewnętrzna z partnerami jak i współpraca wewnętrzna z działami w ramach struktury naszej firmy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów na rozwiązania i usługi IT.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Potwierdzone dotychczasowe osiągnięcia zawodowe.
  • Łatwe nawiązywanie kontaktów z osobami na decyzyjnych stanowiskach.
  • Prowadzenie prezentacji i webinarów oraz negocjacji handlowych.
  • Samodzielność i swoboda w działaniu.
  • Język angielski min. na poziomie B1/B2,
  • Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

Oferujemy:

  • Doskonałą atmosferę pracy – nasza firma to sprawna organizacja tworzona przez fantastycznych ludzi.
  • Pracę z najlepszymi markami – IBM, Gensys, Avaya, Google, i wiele innych.
  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia – UoP czy B2B,
  • Elastyczny czas pracy, pracę w modelu hybrydowym.
  • Chcemy abyś dobrze się u nas czuł i był częścią Zespołu, dlatego podczas rozmowy rekrutacyjnej spotkasz się z osobami, z którymi będziesz w przyszłości bezpośrednio pracował.
  • Gwarancję ciągłego rozwoju zawodowego i dostęp do najnowszych, innowacyjnych technologii (CC, AI, RPA, Analityka predykcyjna, cyberbezpieczeństwo oraz wiele innych).
  • Solidne wsparcie współpracowników z działów: realizacji projektów, wsparcia sprzedaży i marketingu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników.
  • Benefity: (np. pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW).
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Life and work ballance – cieszymy się życiem prywatnym, szanujemy i wspieramy spontaniczną aktywność pozazawodową naszych pracowników, bierzemy udział w akcjach charytatywnych, biegamy w Bussines Run, chętnie wspólnie organizujemy wycieczki rowerowe, a może Ty nas zarazisz inną aktywnością? 😊

aplikuj: