TECHNOLOGIE
IBM Watson Assistant
IBM Watson Assistant wykorzystuje sztuczną inteligencję zdolną do zrozumienia kontekstu zapytań klientów, udzielającą szybkich, logicznych i dokładnych odpowiedzi w dowolnej aplikacji, na dowolnym urządzeniu i kanale. Dzięki rozwiązaniom opartym o IBM Watson Assistant eliminowany jest długi czas oczekiwania, skomplikowane wyszukiwania i odpowiedzi.
IBM Watson Assistant– to silnik konwersacyjny odpowiedzialny za prowadzenie rozmowy z klientem oraz wykonywanie poleceń/akcji na podstawie wykrytych intencji użytkowników.
Platforma Watson Assistant zaprojektowana w taki sposób, aby wzbogacać i rozszerzać aplikacje obsługi klienta, dostarczając klientom i agentom odpowiedzi, których potrzebują – niezależnie od tego, gdzie w danym momencie się znajdują.
Bezproblemowe kierowanie klientów do właściwego agenta. Odpowiadanie na zapytania klientów przez kanały telefoniczne i cyfrowe.
Wyszukiwanie odpowiedzi w obrębie dowolnej istniejącej ustrukturyzowanej lub nieustrukturyzowanej treści.

Watson Assistant rozumie każde żądanie
Watson Assistant rozumie każde żądanie
Dostosowuje się do dziedziny użytkownika
Dostosowuje się do dziedziny użytkownika
Wie, kiedy nie odpowiadać
Wie, kiedy nie odpowiadać
Rozpoznaje odpowiedzi w języku naturalnym
Rozpoznaje odpowiedzi w języku naturalnym
Nie zadaje zbędnych pytań
Nie zadaje zbędnych pytań
Obsługuje naturalną konwersację bez przerywania
Obsługuje naturalną konwersację bez przerywania
Kompleksowość
Kompleksowość
Szybkość
Szybkość
Adaptowalność
Adaptowalność
Kreator
Kreator
Łatwe szkolenie systemu AI
Łatwe szkolenie systemu AI
Szybkie zbieranie informacji
Szybkie zbieranie informacji
Znajdowanie odpowiedzi w istniejących treściach
Znajdowanie odpowiedzi w istniejących treściach
Rozpoznawanie odpowiedzi w naturalnym języku
Rozpoznawanie odpowiedzi w naturalnym języku
Dopasowanie przepływu konwersacji do warunków
Dopasowanie przepływu konwersacji do warunków
Podgląd działań w sposób, w jaki robi to klient
Podgląd działań w sposób, w jaki robi to klient
Szybsze budowanie przez ponowne wykorzystanie wspólnych komponentów
Szybsze budowanie przez ponowne wykorzystanie wspólnych komponentów
Analityka
Watson Assistant dostarcza podsumowanie interakcji między użytkownikami a chatbotem. Analiza w botach pomaga zrozumieć, na jakie tematy użytkownicy chcą wiedzieć więcej, czy chatbot odpowiada na ich potrzeby i jak poprawić obsługę.

Wykorzystanie rekomendacji sztucznej inteligencji
Identyfikowanie luk w treści bieżących szkoleń w odniesieniu do nowych i pojawiających się tematów, którymi interesują się klienci.
Porównywanie pokrycia w czasie
Spojrzenie na oś czasu pokrycia intencji umożliwia sprawdzenie, jak poprawia się zakres treści.
Szczegółowe raporty
Śledzenie podstawowych kluczowych wskaźników wydajności i zrozumienie ruchu odbieranego przez asystę, z możliwością filtrowania wydajności według intencji lub jednostek.
Dane tam, gdzie są potrzebne
Wywołanie interfejsu API umożliwia wprowadzenie danych dzienników do własnej bazy danych i zastosowanie inteligentnych narzędzi analitycznych wraz z innymi ważnymi danymi biznesowymi.
Prawo własności danych
Watson Assistant zapewnia kontrolę nad danymi i spostrzeżenia, w tym możliwość dopasowania, jakie dane są współużytkowane i rejestrowane w różnych instancjach.
Testowanie i przeglądy zabezpieczeń
Wspieramy ochronę Twoich danych poprzez przeprowadzanie wewnętrznych i zewnętrznych testów penetracyjnych oraz ciągłych przeglądów.
Separacja danych
Aby spełnić dodatkowe potrzeby organizacji korporacyjnych, dostępna jest opcjonalna izolacja danych zapewniająca środowisko pojedynczego najemcy, które nie jest współużytkowane z żadnymi innymi aplikacjami.
Ochrona danych
Dane są bezpieczne dzięki szyfrowaniu w spoczynku i w tranzycie przy użyciu zaawansowanych technik szyfrowania, a także opcji prywatnych punktów końcowych i technologii Bring Your Own Key (BYOK).
Zapis kontrolny
Śledzenie, które aktualizacje zostały wprowadzone na poziomach umiejętności i asyst, pozwala lepiej zrozumieć newralgiczne działania w miarę ich wykonywania.
IBM Watson Assistant w liczbach
Dokładność większa w porównaniu z rozwiązaniami konkurencji według ostatnio opublikowanego badania na temat uczenia maszynowego.
Sprawdzony, zaufany i niezawodny partner dzięki ponad 1000 wdrożeniom u klientów w różnych branżach.
Zwrot nakładów w okresie poniżej sześciu miesięcy oraz zwrot z inwestycji rzędu 337% według raportu Forrester TEI.