TECHNOLOGIE
Genesys Cloud CX
Nowoczesna, spójna, sprawna i spersonalizowana obsługa klienta!
Genesys Cloud CX™ (GCCX) to zarówno kompleksowe rozwiązanie contact center typu „all-in-one” dostępne w chmurze publicznej, jak i innowacyjna platforma do rozwoju usług chmurowych. Rozwiązanie to zapewnia najszerszy i najbardziej zaawansowany zestaw funkcjonalności dostępnych w ramach jednego kompletnego rozwiązania CCaaS (Contact Center as a Service).
Genesys Cloud od początku był projektowany w taki sposób aby przyspieszyć proces wdrażania, zmniejszyć jego złożoność i uprościć administrację. Natywna architektura chmurowa umożliwia stały i systematyczny rozwój platformy oraz gwarantuje dostęp do najnowszych technologii. Oznacza to, że klient uzyskuje dostęp do wszelkich udoskonaleń i poprawek, natychmiast jak tylko pojawią się one na platformie Genesys Cloud.
Genesys Cloud pozwala zarządzać wszystkimi kontaktami i analizować aktualne trendy. Konsultanci i pracownicy mają dostęp do informacji w czasie rzeczywistym, dzięki czemu firma może dbać o zadowolenie klientów.
Pełna wiedza o klientach
GCCX pozwala na kontakt z klientami za pośrednictwem dowolnego kanału: przez telefon, pocztę email, czat, media społecznościowe lub komunikator. W każdym z tych kanałów dostępna jest historia i kontekst interakcji z klientem, co ułatwia rozwiązanie jego sprawy. Bieżące i historyczne dane dostępne na interaktywnych panelach wyświetlanych na stacjach konsultantów czy ogólnodostępnych ekranach LCD ułatwiają zarządzanie obsługą klienta.
Optymalizacja wydajności pracowników
GCCX pozwala zwiększać motywację i produktywność zespołu dzięki kompleksowemu rozwiązaniu do optymalizacji wydajności pracowników. Wbudowane funkcje nagrywania ułatwiają zachowanie zgodności z regulacjami wewnętrznymi i przepisami prawa, powalają również na monitoring jakości obsługi. Proste narzędzia ułatwiają przełożonym zarządzanie oceną jakości obsługi i przekazywanie pracownikom informacji zwrotnych. Zaawansowane funkcje prognozowania i planowania zapewniają odpowiednią dostępność konsultantów dziś i planowanie obsady w przyszłości.
Nowoczesne środowisko pracy
Korzystając z platformy GCCX można stworzyć środowisko pracy, które umożliwi pracownikom dzielenie się pomysłami, ułatwia pracę konsultantów i przełożonych oraz przyspiesza proces szkolenia – wszystko to dzięki narzędziom takim jak czat indywidualny i grupowy, wideokonferencje oraz udostępnianie pulpitu. Pracownicy mogą sprawdzać status dostępności innych pracowników, nawet ekspertów pracujących poza centrum kontaktu co ułatwia obsługę klienta i podnosi FCR.
Wsparcie dla użytkowników biznesowych
Dla potrzeb użytkowników spoza centrum kontaktu platforma GCCX łączy w sobie funkcje tradycyjnej telefonii z takimi narzędziami jak wideokonferencje, udostępnianie ekranu, dynamiczne czaty zespołowe, rozbudowane profile pracowników oraz zarządzanie dokumentami.
Większa niezawodność, skalowalność i bezpieczeństwo dzięki architekturze opartej na mikrousługach
Nawet w przypadku dobrze zaprojektowanego rozwiązania awaria jednego składnika może skutkować przestojem wszystkich usług, a modernizacje nie są mile widziane ze względu na możliwe problemy i przestoje. Genesys Cloud od początku był zaprojektowany jako usługa chmurowa, używa prostych, bezstanowych i bezpiecznych komponentów zwanych mikrousługami, co pozwala dostarczyć potężną i niezawodną platformę łatwą w rozbudowie i bardzo skalowalną.
Automatyzacja usług
Od chatbotów i voicebotów po integrację z oprogramowaniem innych firm – projektuj, konfiguruj i zarządzaj aplikacjami znacznie łatwiej za pomocą intuicyjnego interfejsu internetowego typu przeciągnij i upuść.