Nagroda dla Gdańskiego Centrum Kontaktu

Gdańskie Centrum Kontaktu (GCK) zostało nagrodzone w ogólnopolskim konkursie „Skrzydła IT w Administracji” w kategorii „Narzędzia do komunikacji z obywatelami”. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród odbyło się 10 kwietnia 2019 r. w Zakopanem, podczas VI Forum Kierowników IT w Administracji.

Przyznanie nagrody to również ogromny powód do dumy dla naszej firmy. Unima 2000 Systemy teleinformatyczne brała udział w powstaniu Gdańskiego Centrum Kontaktu.

Działając w ramach konsorcjum z firmą EUVIC Sp. z o.o. wygraliśmy przetarg na przygotowanie, wdrożenie i świadczenie usługi udostępniania systemu informatycznego, służącego do obsługi GCK. Przetarg realizowany był przez Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Głównym zadaniem Gdańskiego Centrum Kontaktu jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji pomiędzy samorządem a mieszkańcami. System informatyczny łączy funkcjonalność systemów Contact Center, bazy wiedzy oraz elementy HelpDesku. Najbardziej widocznym dla mieszkańców elementem systemu informatycznego jest popularny portal www.gdansk.pl.

Rozwiązanie działała w modelu SaaS i umożliwia całodobową obsługę w zakresie udzielania informacji dotyczących funkcjonowania Urzędu oraz podległych jednostek organizacyjnych Miasta. System pozwala na przyjmowanie zgłoszeń interwencyjnych i gromadzenie opinii mieszkańców oraz prowadzenie badań opinii społecznej. Zgłoszenia są przekazywane do właściwych wydziałów i jednostek, a użytkownicy mają możliwość śledzenia stanu ich realizacji.

Gdańskie Centrum Kontaktu działa 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Platforma może obsługiwać wszystkie dostępne kanały komunikacji: głos, social media, chat, video chat, sms, formularze internetowe oraz pocztę elektroniczną.

Więcej informacji na temat nagrody znajduje się na stronie Urzędu Miasta Gdańska.

2019-05-14

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)