Druga edycja warsztatów „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta”

16 kwietnia 2019 w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zorganizowała drugą edycję warsztatów pt.: „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta” Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma IBM Polska.

Warsztaty poświęcone były zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawilismy rolę jaką sztuczna inteligencja może pełnić w działalności biznesowej oraz metody jej efektywnego wykorzystania. Omówiliśmy typowe przykłady zastosowań, aspekty prawne związane z jej wykorzystaniem oraz perspektywy rozwoju.

Fotorelacja z Warsztatów poniżej:

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Akademia Unima 2000

Akademia Unima 2000

Bezpłatny webinar: SZTUCZNA INTELIGENCJA, AUTOMATYZACJA PROCESÓW I WYKORZYSTANIE KANAŁU GŁOSOWEGO I CHATOWEGO W OBSŁUDZE KLIENTA Zapraszamy na kolejny webinar organizowany w ramach

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)