Druga edycja warsztatów „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta”

16 kwietnia 2019 w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zorganizowała drugą edycję warsztatów pt.: „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta” Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma IBM Polska.

Warsztaty poświęcone były zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawilismy rolę jaką sztuczna inteligencja może pełnić w działalności biznesowej oraz metody jej efektywnego wykorzystania. Omówiliśmy typowe przykłady zastosowań, aspekty prawne związane z jej wykorzystaniem oraz perspektywy rozwoju.

Fotorelacja z Warsztatów poniżej:

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW

„ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW” Artykuł w Business Insider

Zapraszamy do lektury naszej najnowszej publikacji na portalu Business Insider https://businessinsider.com.pl/technologie/swiat-wedlug-botow/hrrtj7e Wirtualny asystent do spraw reklamacji Wsparciem obsługi reklamacji zajmuje się nowoczesna

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)