CUSTOMER EXPERIENCE CE

Digital Customer Service

To szeroka klasa rozwiązań informatycznych dedykowanych do obsługi klienta poprzez kanały cyfrowe. Obejmuje systemy będące dowolną kombinacją modułów takich jak: E-mail, Chat, Chatbot, SMS i komunikatory na urządzeniach mobilnych (np. WhatsApp, Messenger itp.), Videochat, Co-browsing, Baza wiedzy, Videoweryfikacja, które są ściśle zintegrowane z produktami i systemami dostawcy usług, albo stają się ich częścią.

Popraw jakość kontaktu z klientem

Popraw jakość kontaktu z klientem dzięki rozwiązaniom z zakresu cyfrowej obsługi klienta Unima 2000 oferuje pełne portfolio rozwiązań w ramach systemów Digital Customer Service dzięki partnerstwu z dostawcami technologii takimi jak m.in. Surfly, Comm100, IBM, Identt, które wdrażamy i integrujemy z systemami back office

Przykład: chat będący częścią mobilnej aplikacji banku, moduł videoweryfikacji umożliwiający autentykację klienta w aplikacji mobilnej, chatbot prowadzący dialog z użytkownikiem oglądającym stronę www sklepu internetowego, który chce np. sprawdzić status zamówienia czy złożyć reklamację.

Z perspektywy klienta

Z perspektywy klienta ważne jest, aby zachować spójne doświadczenia niezależnie od tego, z którego kanału komunikacji skorzysta, a nawet mieć możliwość przełączania się pomiędzy różnymi kanałami w ramach tego samego wątku/sprawy.

Z perspektywy dostawcy

Z perspektywy dostawcy produktu/usługi, który wykorzystuje cyfrowe kanały obsługi klienta istotne jest, aby oprócz samego zapewnienia komunikacji w ramach procesów obsługi klienta systemy te pozwalały na zbieranie i analizowanie danych pozwalających ulepszać sam produkt jak i obsługę. Mogą to być statystyki użycia poszczególnych kanałów, dane o typach zgłoszeń i parametrach obsługi tych zgłoszeń (czas odpowiedzi, czas realizacji, stopień zadowolenia klienta itp.).

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)