Z przyjemnością informujemy, że Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. spełniła rygorystyczne kryteria i uzyskała najwyższy stopień partnerstwa przyznawany przez firmę Avaya – Avaya Edge Diamond. Tak wysoki poziom partnerstwa posiadają w Polsce zaledwie dwie firmy.
„Diamentowy Partner Avaya” to najwyższy status przyznany w ramach programu partnerskiego Avaya Edge. Jego uzyskanie stanowi potwierdzenie wiodącego poziomu umiejętności i doświadczenia Partnera. Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. wykazała się kompetencją w projektowaniu, integrowaniu i wspieraniu kompleksowych, innowacyjnych i łatwych w zarządzaniu rozwiązań Avaya. Spółka udowodniła, że jest w stanie realizować złożone projekty oraz zapewniać wysoki poziom zadowolenia klientów, co jest kluczowym wymogiem programu Avaya Edge.

Wdrożony przez Avaya program partnerski Avaya Edge nagradza zaangażowanie i buduje silne, długotrwałe relacje. Avaya oferuje trzy poziomy partnerstwa: Szmaragdowy, Szafirowy oraz Diamentowy. Poziom przyznanego statusu i odpowiadający mu poziom korzyści zależy od dotychczasowej współpracy, zaangażowania i poziomu umiejętności Partnera.

Otrzymując status Diamentowego Partnera firmy Avaya, Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. uzyskała dostęp do najbogatszego pakietu wsparcia i narzędzi umożliwiających sprzedaż, wdrażanie i utrzymanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań Avaya.
Uzyskanie najwyższego poziomu partnerstwa z firmą Avaya przekłada się nie tylko na szeroki pakiet wsparcia technologicznego oraz rozszerzone wsparcie marketingowe. Status „Diamentowy Partner Avaya” zapewnia możliwość uzyskiwania dodatkowych rabatów i poprawę warunków na jakich realizowana jest współpraca handlowa. Przekłada się to bezpośrednio na warunki współpracy, jakie będziemy mogli oferować naszym klientom. Oznacza sprawniejszą pomoc przedsprzedażną i skuteczniejsze wsparcie posprzedażne.
INFORMACJE O FIRMIE AVAYA
Avaya, to wywodzące się z USA, jedno z najważniejszych przedsiębiorstw telekomunikacyjnych dostarczające sprzęt i aplikacje. Jest światowym liderem rozwiązań komunikacyjnych o znaczeniu krytycznym. Dostarcza rozwiązania do największych firm i instytucji na świecie. 95% wszystkich przedsiębiorstw znajdujących się na liście Fortune 500 korzysta z rozwiązań Avaya.
Avaya oferuje najbardziej kompletne portfolio oprogramowania i usług dla contact center i zunifikowanej komunikacji. W swojej ofercie posiada rozwiązania działające on-premise, w chmurze oraz hybrydowe. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.avaya.com.
2018-06-04