20 sierpnia na łamach Pulsu Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Magdy Pisarczyk-Czekaj, Michała Robaka oraz IBM Polska.
Zapraszamy do lektury!
Tekst jest pierwszym z cyklu artykułów, które zostaną opublikowane w kolejnych tygodniach. Jest wprowadzeniem do prezentacji nowoczesnych usług chmurowych dostępnych na platformie IBM Cloud, w tym również usług opartych na mechanizmach sztucznej inteligencji IBM Watson. Następny artykuł będzie poświęcony przykładom zastosowania chatbotów i voicebotów.
Głównym zadaniem wirtualnego asystenta jest nie tyle zastąpienie człowieka, czyli – w negatywnym ujęciu – odebranie mu pracy, ile wsparcie pracującej osoby, zwłaszcza w wykonywaniu przez nią zadań powtarzalnych.
Michał Robak,
inżynier wsparcia sprzedaży
w Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
Elektroniczna wersja artykułu znajduje się tutaj: https://www.pb.pl/cyfrowa-metamorfoza-komunikacji-w-biznesie-999149
Zapraszamy do lektury.