Cyfrowa metamorfoza komunikacji w biznesie

20 sierpnia na łamach Pulsu Biznesu ukazał się artykuł autorstwa Magdy Pisarczyk-Czekaj, Michała Robaka oraz IBM Polska.

Zapraszamy do lektury!

Tekst jest pierwszym z cyklu artykułów, które zostaną opublikowane w kolejnych tygodniach. Jest wprowadzeniem do prezentacji nowoczesnych usług chmurowych dostępnych na platformie IBM Cloud, w tym również usług opartych na mechanizmach sztucznej inteligencji  IBM Watson. Następny artykuł będzie poświęcony przykładom zastosowania chatbotów i voicebotów.

Głównym zadaniem wirtualnego asystenta jest nie tyle zastąpienie człowieka, czyli – w negatywnym ujęciu – odebranie mu pracy, ile wsparcie pracującej osoby, zwłaszcza w wykonywaniu przez nią zadań powtarzalnych.

Michał Robak,
inżynier wsparcia sprzedaży
w Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne

Elektroniczna wersja artykułu znajduje się tutaj: https://www.pb.pl/cyfrowa-metamorfoza-komunikacji-w-biznesie-999149

Zapraszamy do lektury.

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW

„ŚWIAT WEDŁUG BOTÓW” Artykuł w Business Insider

Zapraszamy do lektury naszej najnowszej publikacji na portalu Business Insider https://businessinsider.com.pl/technologie/swiat-wedlug-botow/hrrtj7e Wirtualny asystent do spraw reklamacji Wsparciem obsługi reklamacji zajmuje się nowoczesna

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)