Unima 2000 na Customer Care Festival

Najbardziej inspirujące, bezpłatne wydarzenie roku branży customer care w Polsce. Dwa dni prezentacji, spotkań i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych. Wśród prelegentów i wystawców Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Pierwszego dnia Festiwalu, tj. 27 maja o godzinie 12.40 rozpocznie się prelekcja naszej firmy, pt.:

„EFEKTYWNA KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
JAKO ELEMENT STRATEGII CUSTOMER CARE”

Prelegent: Rafał Pychowski.

Partnerem Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. przy organizowaniu imprezy jest:


Customer Care Festival to najbardziej wyczekiwane wydarzenie roku 2019

Wydarzenie, które łączy w sobie kongres, warsztaty, spotkania biznesowe i targi okraszone dużą dawką żywiołowości, spontaniczności i nieformalnego stylu. Takie połączenie daje uczestnikom niepowtarzalną okazję do wzbudzenia w sobie nieodkrytych pokładów kreatywności. Kreatywności, która tak bardzo potrzebna jest przy projektowaniu i budowaniu doskonałej jakości obsługi klienta.

Największe i najciekawsze

Tegoroczna edycja zgromadzi około 400 gości i ponad 80 osób – reprezentujących wystawców.

Połączenie biznesu i administracji publicznej

Customer Care Festival to jedyne, tak oryginalne połączenie tematyczne konferencji. W jednym miejscu spotykają się wszyscy praktycy związani z obsługą klientów w biznesie, outsourcingu i administracji samorządowej oraz publicznej.

Więcej informacji na wydarzenia znajduje się na stronie: Customer Care Festival.

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA FOTORELACJI Z WYDARZENIA:

2019-05-15

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)