Najbardziej inspirujące, bezpłatne wydarzenie roku branży customer care w Polsce. Dwa dni prezentacji, spotkań i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych. Wśród prelegentów i wystawców Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Pierwszego dnia Festiwalu, tj. 27 maja o godzinie 12.40 rozpocznie się prelekcja naszej firmy, pt.:
„EFEKTYWNA KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
JAKO ELEMENT STRATEGII CUSTOMER CARE”
Prelegent: Rafał Pychowski.
Partnerem Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. przy organizowaniu imprezy jest:

Customer Care Festival to najbardziej wyczekiwane wydarzenie roku 2019
Wydarzenie, które łączy w sobie kongres, warsztaty, spotkania biznesowe i targi okraszone dużą dawką żywiołowości, spontaniczności i nieformalnego stylu. Takie połączenie daje uczestnikom niepowtarzalną okazję do wzbudzenia w sobie nieodkrytych pokładów kreatywności. Kreatywności, która tak bardzo potrzebna jest przy projektowaniu i budowaniu doskonałej jakości obsługi klienta.
Największe i najciekawsze
Tegoroczna edycja zgromadzi około 400 gości i ponad 80 osób – reprezentujących wystawców.
Połączenie biznesu i administracji publicznej
Customer Care Festival to jedyne, tak oryginalne połączenie tematyczne konferencji. W jednym miejscu spotykają się wszyscy praktycy związani z obsługą klientów w biznesie, outsourcingu i administracji samorządowej oraz publicznej.
Więcej informacji na wydarzenia znajduje się na stronie: Customer Care Festival.
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA FOTORELACJI Z WYDARZENIA:











2019-05-15