CUSTOMER EXPERIENCE CX

Contact Center

Idealnie dopasowane do Twoich potrzeb rozwiązanie Contact Center.
Jeśli chcesz poprawić kontakt ze swoimi klientami niezależnie od wielkości działu obsługi klienta, oferujemy rozwiązanie zarówno w standardowej formie on premise jak i w elastycznym modelu chmurowym. Jesteśmy Twoim Partnerem na każdym etapie projektu i wdrożenia. Przeprowadzimy analizę przedwdrożeniową, zaprojektujemy, wdrożymy i obejmiemy opieką serwisową byś mógł bazując na sprawdzonej i bezpiecznej technologii skupić się na prowadzonym przez siebie biznesie.

Dostarczamy rozwiązania skalowalne i otwarte na nowe potrzeby biznesu

Dzięki naszym elastycznym, intuicyjnym rozwiązaniom Contact Center zbudujesz profesjonalne biuro obsługi klienta, dział telemarketingu czy sprzedaży. 

Cechy systemu:

  • wielokanałowość
  • socialmedia
  • precyzyjne raportowanie
  • integracja z aplikacjami biznesowymi

Zaufaj uznanej technologii i sprawdzonemu integratorowi z wieloletnim doświadczeniem i najwyższymi kompetencjami.

Zbuduj z nami nowoczesne Contact Center

Wdrażamy systemy skalowalne dostosowane do potrzeb klienta. Pomagamy budować zaawansowane systemy integrujące wiele kanałów komunikacji, różne lokalizacje, wsparte dodatkowymi systemami analitycznymi, systemami raportowymi i oprogramowaniem do optymalizacji procesów.

Rozwiązanie

System który dostarczymy, zostanie zoptymalizowany do Państwa obecnych potrzeb i zasobów, przy zapewnieniu pełnej zdolności do przyszłej rozbudowy i implementacji nowych funkcjonalności. Dzięki wieloletniej współpracy z wiodącymi producentami, oferujemy sprawdzone rozwiązania, wysokiej jakości rozwiązania. Wsparcie naszych  doświadczonych ekspertów pozwoli Państwu skupić się na realizowaniu założonych celów, bez martwienia się o narzędzie, które oddamy w Państwa ręce.

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)